EB wraca do gry

Legendarne piwo EB, symbol beztroski i optymizmu lat dziewięćdziesiątych, wraca do gry. Tym razem marka zaprasza swoich fanów do bicia rekordów w kultowym pinballu.
O autorze
1 min czytania 2016-02-04

Pamiętacie pinball z lat 90-tych? Kiedyś stał w każdym barze. Wyparty przez gry video, dzięki marce EB wraca do gry. W najnowszej aktywacji internetowej EB zaprasza swoich fanów do zmierzenia się z legendą pinballa EB. Wystarczy wejść na stronę www.czasnaeb.pl, rozegrać grę i pobić rekord z lat 90-tych. Aby wygrać jedną z nagród trzeba zdobyć co najmniej 1.286.736 punktów i kreatywnie odpowiedzieć na jedno pytanie. Nagroda główna 
to maszynę Pinball
 wraz z zapasem piwa EB na rok oraz 100 odtwarzaczy Boombox EB marki Berlin współpracujących z każdym smartphonem.

– Decyzja o przywróceniu na polski rynek piwa EB okazała się wielkim sukcesem. Moda na produkty retro trwa, czego najlepszym dowodem są wyniki naszej marki – mówi Barbara Rychel, dyrektor Marek Regionalnych EB i Tatry w Grupie Żywiec. – W ubiegłym roku wróciła kultowa marka piwa, teraz dzięki niej wraca kultowa gra pinball. Każdy może stanąć do bicia rekordu z lat 90-tych – dodaje.

Konkurs potrwa od 28. stycznia do 10 marca 2016 r., a film promujący aktywację można zobaczyć tutaj.

Od przyszłego tygodnia w telewizji emitowany będzie także spot, który komunikujący aktywację „Pinball EB”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania digital dla marki EB realizuje agencja Gong, która odpowiada także za kreację spotu Gong, który wyprodukował OTOfilm. Komunikacją PR zajmuje się agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

Słuchaj podcastu NowyMarketing