Pamiętacie pinball z lat 90-tych? Kiedyś stał w każdym barze. Wyparty przez gry video, dzięki marce EB wraca do gry. W najnowszej aktywacji internetowej EB zaprasza swoich fanów do zmierzenia się z legendą pinballa EB. Wystarczy wejść na stronę www.czasnaeb.pl, rozegrać grę i pobić rekord z lat 90-tych. Aby wygrać jedną z nagród trzeba zdobyć co najmniej 1.286.736 punktów i kreatywnie odpowiedzieć na jedno pytanie. Nagroda główna to maszynę Pinball wraz z zapasem piwa EB na rok oraz 100 odtwarzaczy Boombox EB marki Berlin współpracujących z każdym smartphonem.
– Decyzja o przywróceniu na polski rynek piwa EB okazała się wielkim sukcesem. Moda na produkty retro trwa, czego najlepszym dowodem są wyniki naszej marki – mówi Barbara Rychel, dyrektor Marek Regionalnych EB i Tatry w Grupie Żywiec. – W ubiegłym roku wróciła kultowa marka piwa, teraz dzięki niej wraca kultowa gra pinball. Każdy może stanąć do bicia rekordu z lat 90-tych – dodaje.
Zobacz również
Konkurs potrwa od 28. stycznia do 10 marca 2016 r., a film promujący aktywację można zobaczyć tutaj.
Od przyszłego tygodnia w telewizji emitowany będzie także spot, który komunikujący aktywację „Pinball EB”.
Działania digital dla marki EB realizuje agencja Gong, która odpowiada także za kreację spotu Gong, który wyprodukował OTOfilm. Komunikacją PR zajmuje się agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing