Nowy sklep wyróżnia się wysoką jakością obsługi oraz ekspresową wysyłką towaru w jednej cenie 9,99 zł.
Carrefour Polska uruchomił swój sklep internetowy w grudniu 2015 roku. eCarrefour.pl stanowi uzupełnienie dotychczasowych kanałów sprzedaży firmy i jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania konsumentów na polskim rynku. Po czterech miesiącach od debiutu asortyment sklepu został rozszerzony o kilkaset nowych produktów.
Zobacz również
W kategorii dużego sprzętu AGD klienci mogą teraz znaleźć takie urządzenia jak pralki, lodówki, kuchnie oraz zmywarki. Z kolei zwolennicy aktywnego wypoczynku i turystyki skorzystają z wyboru rowerów w atrakcyjnych cenach. W ofercie znajdują się zarówno rowery górskie, jak i turystyczne oraz dziecięce. Po aktualizacji w ofercie sklepu eCarrefour.pl jest już ponad 1000 artykułów z najważniejszych segmentów sprzedaży, takich jak: sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony oraz sprzęt fotograficzny i optyczny. Każdy klient, ceniący sobie czas i wygodę, może skorzystać z bogatego wyboru produktów w jedenastu kategoriach i kilkudziesięciu podkategoriach, które są stale rozbudowywane.
eCarrefour.pl oferuje również najwyższą jakość obsługi – klienci otrzymują natychmiastową odpowiedź na przesłane zapytania, a zamówiony towar jest dostarczany pod wskazany adres w ciągu maksymalnie 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, dostarczony jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej w stałej cenie 9,99 zł.
Po uruchomieniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy. Firma kontynuuje swoją strategię udostępnienia bogatego i różnorodnego asortymentu, który jest zawsze dostępny tam, gdzie oczekują tego klienci.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing