eCarrefour.pl rozszerza asortyment o nowe kategorie

Wraz z nadejściem wiosny sklep internetowy eCarrefour.pl poszerzył swoją ofertę o nowe kategorie non-food. Klienci mogą już składać zamówienia na duży wolnostojący sprzęt AGD, a także produkty z asortymentu sezonowego: rowery, produkty z kategorii „dom i ogród” oraz artykuły zoologiczne.
O autorze
1 min czytania 2016-04-08

Nowy sklep wyróżnia się wysoką jakością obsługi oraz ekspresową wysyłką towaru w jednej cenie 9,99 zł.

Carrefour Polska uruchomił swój sklep internetowy w grudniu 2015 roku. eCarrefour.pl stanowi uzupełnienie dotychczasowych kanałów sprzedaży firmy i jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania konsumentów na polskim rynku. Po czterech miesiącach od debiutu asortyment sklepu został rozszerzony o kilkaset nowych produktów.

W kategorii dużego sprzętu AGD klienci mogą teraz znaleźć takie urządzenia jak pralki, lodówki, kuchnie oraz zmywarki. Z kolei zwolennicy aktywnego wypoczynku i turystyki skorzystają z wyboru rowerów w atrakcyjnych cenach. W ofercie znajdują się zarówno rowery górskie, jak i turystyczne oraz dziecięce. Po aktualizacji w ofercie sklepu eCarrefour.pl jest już ponad 1000 artykułów z najważniejszych segmentów sprzedaży, takich jak: sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony oraz sprzęt fotograficzny i optyczny. Każdy klient, ceniący sobie czas i wygodę, może skorzystać z bogatego wyboru produktów w jedenastu kategoriach i kilkudziesięciu podkategoriach, które są stale rozbudowywane.

eCarrefour.pl oferuje również najwyższą jakość obsługi – klienci otrzymują natychmiastową odpowiedź na przesłane zapytania, a zamówiony towar jest dostarczany pod wskazany adres w ciągu maksymalnie 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, dostarczony jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej w stałej cenie 9,99 zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po uruchomieniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy. Firma kontynuuje swoją strategię udostępnienia bogatego i różnorodnego asortymentu, który jest zawsze dostępny tam, gdzie oczekują tego klienci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się