Edelman, który globalnie nastawiony jest na inwestowanie w talenty, do strategicznej współpracy spośród wielu firm wybrał ProCreation, której głównym atutem, oprócz świetnego zaplecza digitalowego jest innowacyjność i myślenie „out of the box” o potrzebach klientów.
Oferta Edelman Polska (a konkretnie Digital) zostanie wzbogacona o usługi związane z kreacją, produkcją i rozwojem zaawansowanych technologicznie stron www i portali, organizację kampanii, akcji oraz konkursów online i mobilnych a także tworzenie gier marketingowych i biznesowych, w tym wykorzystujących Virtual i Augmented Reality.
Zobacz również
„Od dawna obserwujemy trend przenikania się kompetencji, niegdyś wyspecjalizowanych biznesów, takich jak domy mediowe, agencje reklamowe, interaktywne czy PR. Nasi klienci coraz częściej oczekują rozwiązywania kompleksowych wyzwań biznesowych, a digitalowe kompetencje są obecnie bazowe. Klienci mający doświadczenie we współpracy z dużymi interaktywnymi agencjami nie zaufają agencji PR, która buduje takie kompetencje wewnątrz swoich struktur organicznie. Było to możliwe 5 lat temu. Dzisiaj trzeba być wyróżniającą się gwiazdą w swojej branży i z gwiazdami z innych branż tworzyć nową galaktykę” – powiedziała Ewa Szejner Prezes Edelman Polska.
Współpraca z ProCreation to drugi strategiczny ruch Edelman w Europie, po zakupieniu w czerwcu br. szwedzkiej agencji kreatywnej Deportivo, która stała się innowacyjnym, kreatywnym hubem dla biur europejskich. ProCreation natomiast zasili sieć głównie innowacyjnymi digitalowymi kompetencjami.
„ProCreation pracuje dla czołowych marek w 30 krajach, jednak działając ramię w ramię z Edelman i mając za sobą największą agencję social mediową na świecie – Edelman Digital, poczuliśmy, że możemy z sukcesami konkurować z największymi agencjami digitalowymi w całym regionie. Cieszę się z naszej współpracy, gdyż mamy tę samą wizję przyszłości rynku, na którym agencje digitalowe będą musiały posiadać bardzo solidne fundamenty wiedzy i praktyki biznesowej, nie tylko marketingowej. Innowacyjne technologie, które są naszym wyróżnikiem rozwiązują problemy nie tylko marketingu czy sprzedaży, ale i innych obszarów biznesowych jak, np.bezpieczeństwo reputacji korporacyjnej czy produktu/usługi, dialog z decydentami czy branżowymi regulatorami, rekrutacja talentów, zaangażowanie pracowników, niestandardowa komunikacja wewnętrzna. Edelman docenił nasze inwestycje właśnie w innowacyjne technologie” – wyjaśnia Bartosz Michałowski, Prezes agencji ProCreation.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ze wspólnej oferty Edelman i ProCreation skorzystali już pierwsi klienci, dla których połączony zespół specjalistów od mediów społecznościowych obu firm zajmuje się strategią i prowadzeniem zaawansowanych działań w social media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolejni klienci prowadzą rozmowy odnośnie poszerzonych usług połączonych zespołów.