Najnowsza kampania paliw EFECTA jest kolejnym etapem komunikacji koncernu w ramach platformy komunikacyjnej zatytuowanej „Kierunek ORLEN“.
Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców o nowych paliwach dostępnych na wszystkich stacjach ORLEN i zbudowanie jej świadomości w szerokiej grupie kierowców. Kampania reklamowa podkreśla główny atrybut nowego paliwa – „czyszczenie silnika“.
Zobacz również
Spot reklamowy przedstawia kierowców „zakochanych w swoich samochodach“. W najnowszym spocie w humorystyczny sposób ukazane są relacje właściciel – samochód i po raz kolejny pojawia się w nim znana z wcześniejszej kampanii ORLEN charakterystyczna postać kosmity.
W ramach swojej kampanii ORLEN wykorzystuje dwa formaty spotów – 30 i 45 – sekundowe. Wykorzystano w niej szeroki media mix: telewizja, radio, prasa, internet, outdoor oraz materiały POS na stacjach benzynowych.
Kampania została przygotowana przez Obszar Marketingu PKN ORLEN, agencję Publicis oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing