EFECTA – rusza kampania PKN ORLEN

25 kwietnia rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa PKN ORLEN. Koncern reklamuje nowe paliwa EFECTA. Celem kampanii jest zapoznanie klientów z właściwościami nowych paliw i zbudowanie świadomości marki. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.
O autorze
1 min czytania 2018-04-30

Najnowsza kampania paliw EFECTA jest kolejnym etapem komunikacji koncernu w ramach platformy komunikacyjnej zatytuowanej „Kierunek ORLEN“.

Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców o nowych paliwach dostępnych na wszystkich stacjach ORLEN i zbudowanie jej świadomości w szerokiej grupie kierowców. Kampania reklamowa podkreśla główny atrybut nowego paliwa – „czyszczenie silnika“.

Spot reklamowy przedstawia kierowców „zakochanych w swoich samochodach“. W najnowszym spocie w humorystyczny sposób ukazane są relacje właściciel – samochód i po raz kolejny pojawia się w nim znana z wcześniejszej kampanii ORLEN charakterystyczna postać kosmity.

W ramach swojej kampanii ORLEN wykorzystuje dwa formaty spotów – 30 i 45 – sekundowe. Wykorzystano w niej szeroki media mix: telewizja, radio, prasa, internet, outdoor oraz materiały POS na stacjach benzynowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania została przygotowana przez Obszar Marketingu PKN ORLEN, agencję Publicis oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk.

Słuchaj podcastu NowyMarketing