Najnowsza kampania paliw EFECTA jest kolejnym etapem komunikacji koncernu w ramach platformy komunikacyjnej zatytuowanej „Kierunek ORLEN“.
Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców o nowych paliwach dostępnych na wszystkich stacjach ORLEN i zbudowanie jej świadomości w szerokiej grupie kierowców. Kampania reklamowa podkreśla główny atrybut nowego paliwa – „czyszczenie silnika“.
Zobacz również
Spot reklamowy przedstawia kierowców „zakochanych w swoich samochodach“. W najnowszym spocie w humorystyczny sposób ukazane są relacje właściciel – samochód i po raz kolejny pojawia się w nim znana z wcześniejszej kampanii ORLEN charakterystyczna postać kosmity.
W ramach swojej kampanii ORLEN wykorzystuje dwa formaty spotów – 30 i 45 – sekundowe. Wykorzystano w niej szeroki media mix: telewizja, radio, prasa, internet, outdoor oraz materiały POS na stacjach benzynowych.
Kampania została przygotowana przez Obszar Marketingu PKN ORLEN, agencję Publicis oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing