Effie Awards wprowadza nową kategorię dla działań antykryzysowych React & Sustain – ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do 21. edycji konkursu

Effie Awards wprowadza nową kategorię dla działań antykryzysowych React & Sustain – ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do 21. edycji konkursu
4 maja br. ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do 21. edycji konkursu reklamowego Effie Awards 2020. Co ciekawe, w tym roku organizatorzy wprowadzili nową kategorię związana z obecną sytuacją – React & Sustain – w ramach której nagradzane będą działania antykryzysowe.
O autorze
1 min czytania 2020-05-06

Rozdanie nagród tegorocznej edycji konkursu reklamowego Effie Awards, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, odbędzie się 26 października br. w Warszawie. Kilka dni temu oficjalnie ruszyło przyjmowanie zgłoszeń konkursu i potrwa do końca lipca.  

W tym roku nie obyło się jednak bez pewnych zmian związanych z obecną sytuacją – m.in. start zgłoszeń został przesunięty z kwietnia na maj, a także zmniejszono liczbę terminów nadsyłania zgłoszeń, z czterech do trzech. 

Kolejną istotną zmianą jest wprowadzenie przez organizatorów nowej kategorii – React & Sustain. W tej kategorii nagradzane będą aktywne antykryzysowe działania komunikacyjne. Aktywacje te mogą dotyczyć np. „reakcji i wyjątkowej skuteczności działań w odpowiedzi na czynniki poza biznesowe jak nieoczekiwanie zjawiska społeczne, polityczne, kulturowe oraz stany zagrożenia i nadzwyczajne w tym epidemie”.

Szczegółowe informacje na dot. przyjmowania zgłoszeń, a także potrzebne dokumenty oraz regulamin znajdują się na stronie konkursu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Tutaj sprawdzicie laureatów 20. edycji Effie Awards 2019.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ubiegłym roku organizatorzy międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards ogłosili wprowadzenie nowej kategorii – Gender Equity. W jej ramach nagrody zostaną przyznane tym kreacjom, które poruszają m.in. problemy dotyczące LGBT+, równouprawnienia lub promują pozytywne działania odnoszące się do tożsamości płciowej.