Rozdanie nagród tegorocznej edycji konkursu reklamowego Effie Awards, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, odbędzie się 26 października br. w Warszawie. Kilka dni temu oficjalnie ruszyło przyjmowanie zgłoszeń konkursu i potrwa do końca lipca.
W tym roku nie obyło się jednak bez pewnych zmian związanych z obecną sytuacją – m.in. start zgłoszeń został przesunięty z kwietnia na maj, a także zmniejszono liczbę terminów nadsyłania zgłoszeń, z czterech do trzech.
Zobacz również
Kolejną istotną zmianą jest wprowadzenie przez organizatorów nowej kategorii – React & Sustain. W tej kategorii nagradzane będą aktywne antykryzysowe działania komunikacyjne. Aktywacje te mogą dotyczyć np. „reakcji i wyjątkowej skuteczności działań w odpowiedzi na czynniki poza biznesowe jak nieoczekiwanie zjawiska społeczne, polityczne, kulturowe oraz stany zagrożenia i nadzwyczajne w tym epidemie”.
Szczegółowe informacje na dot. przyjmowania zgłoszeń, a także potrzebne dokumenty oraz regulamin znajdują się na stronie konkursu.
Tutaj sprawdzicie laureatów 20. edycji Effie Awards 2019.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W ubiegłym roku organizatorzy międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards ogłosili wprowadzenie nowej kategorii – Gender Equity. W jej ramach nagrody zostaną przyznane tym kreacjom, które poruszają m.in. problemy dotyczące LGBT+, równouprawnienia lub promują pozytywne działania odnoszące się do tożsamości płciowej.