Donuty powstały dzięki współpracy Ekipy Friza oraz marki Dooti Donuts. Członkowie Ekipy byli obecni przy każdym etapie powstawania donutów – na początku wszyscy przetestowali wiele wariantów smakowych, z których powstał jeden wspólny, zgodny z ich preferencjami. Czuwali też nad warstwą wizualną – począwszy od kolorystyki donuta i doboru dodatków, aż po wygląd opakowania i samej papilotki. Nowy donut z owocowym nadzieniem jest więc w 100% autorskim produktem youtuberów.
Zobacz również
Nowe donuty będą szeroko promowane przede wszystkim w sieci, a zatem w naturalnym środowisku fanów Ekipy. Oczywiście zobaczymy je też w mediach społecznościowych i na kanałach Ekipowiczów, którzy zawsze są wiernymi ambasadorami swoich produktów – dodaje Mikołaj Białek, koordynujący akcję promocyjną z ramienia agencji GetHero.
To nie pierwszy raz, kiedy Dooti Donuts współpracuje z grupą najpopularniejszych polskich influencerów. Wcześniej produkty marki pojawiły się m.in. w teledysku do utworu „Napad na bank”, który Ekipa nagrała wspólnie z Roksaną Węgiel. Marka Dooti Donuts była również sponsorem zeszłorocznego koncertu Ekipy w Krakowie, zaś obecnie jest głównym partnerem projektu Genzie, którego twórcą jest Karol „Friz” Wiśniewski.
Dooti Donuts to marka ludzi młodych, kreatywnych i ciekawych świata, którzy nie podporządkowują się schematom i kreują własną rzeczywistość. Bliska współpraca z Ekipą pozwala nam w naturalny sposób przekazywać te wartości, a także realizować wyjątkowe projekty, które śledzi ogromna grupa fanów – mówi Konrad Wiktor, marketing manager w firmie Stokson.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Donuty Ekipy będą dostępne we wszystkich sklepach sieci Biedronka do wyczerpania zapasów. Czy nowy produkt sygnowany logo słynnych youtuberów powtórzy sukces Lodów Ekipy?
Słuchaj podcastu NowyMarketing