Fabryka Norblina realizowała w kwietniu br. kampanię outdoorową między innymi na nośnikach Cityboard Media. Wykorzystane formaty to cityboard (6×3 m) i supercityboard (12×4 m). Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat, czyli specjalne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy, a dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też zostać poddany recyklingowi i upcyklingowi. Na oba te kroki zdecydowała się Fabryka Norblina, która zamieniała miejscami plakaty wybranych konceptów Fabryki w połowie trwania kampanii, a także z części zużytych plakatów uszyła 100 ekologicznych plecaków.
– Jako firma zajęliśmy się kompleksową realizacją projektu. Plakaty zostały oczyszczone i przygotowane do przetworzenia. Po wyborze modelu plecaka i przygotowania haftów, szwalnia ruszyła z produkcją. Uszyliśmy trwałe i estetyczne plecaki, które trafiły do naszego klienta. Cieszymy się, że mogliśmy zrealizować dla Fabryki Norblina ten eko projekt i dać naszym plakatom drugie życie – mówi Wiktor Balcer, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
Zobacz również
Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna – Food Town, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca, przestrzeń immersyjna Art Box Experience z wystawą „Retro Warszawa”, Apple Muzeum Polska oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe.
– W Fabryce Norblina postawiliśmy na koncepty niespotykane nigdzie indziej, które tworzą klimat tego miejsca. Różnorodność oferty i wyjątkowość pofabrycznej przestrzeni to aspekty, które niewątpliwie wyróżniają nas na kulturalnej, rozrywkowej i kulinarnej mapie stolicy. Za Fabryką Norblina stoi także jej wspaniała historia, m. in. tworzonych tu dzieł sztuki użytkowej. To wszystko zdecydowało o formie i przesłaniu naszej kampanii promocyjnej, która oparta była na haśle „Jedynie w Fabryce Norblina” – mówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu i dyrektor operacyjna w Grupie Capital Park.
Plecaki z billboardów trafią do wybranych partnerów firmy, zostaną także rozdystrybuowane jako nagrody w ekologicznych konkursach promujących zdrowy tryb życia. Na podobne rozwiązanie kilka lat temu zdecydował się ING Bank Śląski. W najbliższym czasie, Cityboard Media będzie przygotowywał podobne projekty eko dla innych klientów realizujących kampanie na ekoplakatach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing