Ekomersy 2013 – laureaci

23 września po raz drugi zostały wręczone Ekomersy - wyróżnienia dla produktów, usług i osób, przyczyniających się do rozwoju rynku e-commerce. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Tomasz Karwatka, Paczkomaty InPost, PayU, GetResponse i Answear.com.
O autorze
1 min czytania 2013-09-24

W tym roku Ekomersy zostały przyznane w aż 9 kategoriach – statuetki zdobyli:

  • Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce: Tomasz Karwatka
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów: Trusted Shops
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu: Paczkomaty InPost
  • Najlepsze rozwiązanie płatnicze: PayU
  • Najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie: click apps
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami: GetResponse
  • Najlepsza platforma sklepowa: Shoper
  • Najlepsza akcja promocyjna dla e-sklepu: ANSWEAR.com
  • Innowacja roku: Shoplo

O ostatecznym wyniku konkursu zdecydowała łączna liczba punktów wyrażona w wyniku procentowym otrzymana po głosowaniu Internautów (40% głosów) i Jurorów (60% głosów). W gronie Rady Jurorów znaleźli się m.in. Grzegorz Mogilewski (Biznes w Sieci), który poprowadził Galę wręczenia nagród, Sylwia Czubkowska (Dziennik Gazeta Prawna), Arkadiusz Widawski (Online Marketing Polska), Paweł Tkaczyk, Jacek Gadzinowski, Artur Kurasiński, Maciej Idzikowski (NEO24.PL) i Michał Samojlik, pomysłodawca i właściciel MamStartup i NowegoMarketingu.

Gala konkursowa wraz z wręczeniem statuetem odbyła się 23 września 2013 w trakcie Wieczoru branży e-commerce organizowanego podczas V Targów eHandlu i konferencji Ecommerce Trends 2013/Jesień na Stadionie Narodowym w Warszawie. 

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak zachęcano do głosowania ?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się