Podpisana umowa dotyczy obsługi dystrybucji treści produktowych do sklepów online będących klientami P&G. W wymienionych sześciu krajach Ameryki Łacińskiej, Saatchi & Saatchi IS współpracuje łącznie z ponad 40 sklepami, dbając o właściwą prezentację na wirtualnej półce takich marek jak: Pampers, Ariel, Old Spice, Blend-a-med, Lenor, Oral-B, Gillette, Braun czy Always.
„Nie od dzisiaj wiadomo, że najszybciej rozwijającymi się rynkami e-commerce na świecie jest APAC i LATAM. W Europie, razem z naszym klientem, większość podstawowej pracy związanej z jakością contentu e-commercowego w ostatnich latach już wykonaliśmy. Natomiast w krajach Ameryki Południowej marki P&G są na początku tej drogi i dlatego ten kierunek dla Saatchi & Saatchi IS ma strategiczne znaczenie” – mówi Krzysztof Andrzejczak CEO Saatchi & Saatchi IS.
Zobacz również
Poza dostarczaniem treści produktowych i zarządzaniem ich jakością i zgodnością z wytycznymi P&G, Saatchi & Saatchi IS świadczy także usługi monitorowania, doradztwa i rozwoju funkcjonalności sklepów on-line, które wspierają wzrost satysfakcji klientów z zakupów, koordynując wspólnie z nimi wdrażanie strategii P&G w tym zakresie. Ponadto Agencja wykonuje usługi doradcze monitorowania aktywności firm i marek konkurencyjnych oraz rekomenduje działania mające na celu podniesienie konkurencyjności prezentacji i pozycji produktów Procter & Gamble, a w rezultacie zwiększenie wyników sprzedaży. Wśród obsługiwanych sklepów znajdują się takie sieci jak Amazon, Carrefour, Walmart czy Jumbo.
Dla Procter & Gamble w Ameryce Łacińskiej Saatchi & Saatchi IS wykonuje także usługi związane z kreacją, adaptacją i lokalizacją treści do potrzeb eCommerce. Natomiast usługi eMerchandisingu są świadczone równolegle w Europie, Ameryce Łacińskiej, USA, Kanadzie i krajach regionu APAC.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]