Eksperci podpowiedzą jak robić e-biznes – ShopCamp zagości w Toruniu

Rynek e-handlu przez wielu postrzegany jest jako “żyła złota” - pod kątem dynamiki rozwoju polski rynek faktycznie rozwija się najlepiej w Europie i ciągle posiada wiele niezagospodarowanych obszarów.
O autorze
1 min czytania 2013-10-16

Jeżeli jednak myślisz, że zarabianie w sieci nadal zaczyna od założenia konta na portalu aukcyjnym, jesteś w dużym błędzie.

Z tego założenia wyszli organizatorzy ShopCampów – spotkań które przyciągają najlepszych ekspertów branży e-commerce i pokazują którędy droga zarówno tym, którzy dopiero zaczynają jak i tym, którzy chcą rozwijać swój e-biznes. ShopCampy odbywają się w całej Polsce, a osoby zainteresowane biznesem w sieci spotykają się na nich już od czterech lat. Spotkania są otwarte dla wszystkich tych, którzy chcą wiedzieć zdecydowanie więcej ponad to, co można przeczytać na biznesowych blogach.

Spotkania znane są głównie z niekonwencjonalnego mówienia o e-commerce i mają niewiele wspólnego ze “sztywnymi” biznesowymi konferencjami. ShopCamp przyciąga najlepszych ekspertów branży, którzy dzielą się praktyczną wiedzą z tymi, którzy ropoczęli lub dopiero rozpoczynają swoją przygodę z e-handlem. Tutaj praktycy spotykają się z praktykami, każdy może zostać prelegentem, nie ma teoretyzowania, jest za to mnóstwo inspiracji i praktycznej wiedzy na temat tego jak wykorzystać dostępne narzędzia do tego, aby pokierować swoim biznesem w dobrą stronę. Integralną częścią każdego ShopCampu jest też część nieformalna, podczas której można porozmawiać na dowolny temat przy pizzy i piwie.

Pierwsze spotkanie w tym roku pod hasłem “Męskie hobby” odbyło się w poznańskim Starym Browarze, Kraków to z kolei wydarzenie pod hasłem “Sport i turystyka”, po Zielonej Górze przyszedł czas na Toruń, w którym ShopCamp zagości już w najbliższą sobotę 19 października o godz. 11:00 (Centrum Sztuki Współczesnej.)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Znana jest już pełna listę wystąpień i tematyka, która będzie poruszana podczas najbliższego ShopCampu:

  • 11:00 Jak nie wpaść w pułapkę sukcesu – Dominik Zimakowski, Ation Caldwell SA
  • 11:25 Dlaczego klienci do nas wracają i znów kupują…? I tak bez końca – Grzegorz Ostrowski, MniamMniam.pl
  • 12:10 Dzięki pomysłowi zakładasz biznes. Skuteczną komunikacją rozwijasz go – Viktor Wnali, tataka.com
  • 13:00 Nietypowa forma prezentacji produktu w internecie jako sposób na przełamanie nieufności klinetów – Filip Biesek, Felgi.pl
  • 13:25 W sieci Google – nowe możliwości promocji dla e-sklepów – Sebastian Suma, Sempai

Udział jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować. Wszystkie informacje na temat wydarzenia są dostępne na stronie shopcamp.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorem spotkań jest poznańska Fundacja Polak 2.0, której misją jest działalność na rzecz rozwoju, a także szerzenie dobrych praktyk w bardzo dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

NowyMarketing jest patronem medialnym cyklu.