DIMAQ to przyznawany przez IAB Polska certyfikat potwierdzający wiedzę, umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu online. Stanowi on standard branżowy określający niezbędny poziom wiedzy i kompetencji oraz umożliwiający potwierdzenie i porównywanie kwalifikacji specjalistów z obszaru digital marketingu.
– Rynek usług marketingu digitalowego jest niezwykle konkurencyjny, dlatego z punktu widzenia całej branży, a w szczególności marketerów, ważne są wystandaryzowane metody pomagające potwierdzić kompetencje specjalistów, którzy mają wpływ na podejmowanie ważnych decyzji biznesowych związanych z komunikacją marketingową. W SMG wpisaliśmy DIMAQ w całoroczny system szkoleń pracowników naszej agencji – mówi Anna Sakowicz, Chief Digital, Data&Analytics Officer w SMG Polska.
Zobacz również
SMG Polska jako jedna z pierwszych firm przystąpiła do programu certyfikacji DIMAQ. Certyfikaty zdobyło już kilkunastu ekspertów SMG, a w kolejnych etapach certyfikacji, egzaminy mają ukończyć wszyscy pracownicy agencji zajmujący się digitalem.
Certyfikaty DIMAQ są dostępne dla wszystkich uczestników rynku, a obecnie przyznawane są na poziomie ogólnym (professional). W 2016 roku w planach jest również rozszerzenie certyfikatów o poziom specjalistyczny (expert) w obszarach efektywności i komunikacji. Metodologia programu opracowana została przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska. Certyfikaty zgodne z założeniami określonymi w Krajowej Ramie Kwalifikacji (KRK) oraz Europejskiej Ramie Kwalifikacji (EQF).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]