Elon Musk człowiekiem 2021 r. według Time. Podsumowujemy najważniejsze wydarzenia w marketingu (podcast)

Elon Musk człowiekiem 2021 r. według Time. Podsumowujemy najważniejsze wydarzenia w marketingu (podcast)
Elon Musk został człowiekiem roku według magazynu Time. Z kolei Max – artysta stojący za Bored Ape – stracił 300 tys. dolarów przez swoją pomyłkę. Kampania McDonald's, odejście z social mediów przez Lush Cosmetics i scamy influencerów – podsumowujemy marketing 2021 r.
O autorze
1 min czytania 2021-12-21

Elon Musk człowiekiem roku według Time

Właściciel SpaceX i Tesla został wybrany człowiekiem roku 2021 według magazynu Time. Wybór ten spotkał się z olbrzymią falą krytyki. Według licznych głosów – Elon Musk to najgorszy wybór w historii magazynu. Czy Muskowi słusznie się obrywa i za co tak naprawdę został uhonorwany przez Time?

Pomyłka kosztująca 300 tys. dolarów

Max – twórca tokenu NFT Bored Ape, który tworzy rysunkowe małpki, stracił 300 tys. dolarów. Dlaczego? Wszystko przez pomyłkę i wstawienie przecinka w złym miejscu. Jeden z klientów Maxa zamiast zapłacić 300 tys. dolarów za token NFT, zapłacił tylko 3 tys. Jak Max zareagował na tę wpadkę i czy ma szansę odzyskać pieniądze?

Mata, influencerzy… i Łowicz?

Mata przejmuje Maka to jedna z najgłośniejszych i najlepszych kampanii marketingowych w 2021 r. W jej cieniu jednak powstały inne liczne akcje, które również zasługują na uznanie. 2021 r. upłynął także pod znakiem afer scamerskich i zwiastuna zmian w influencer marketingu. Damian Jemioło wraz z Wojtkiem Walczakiem podsumowują marketingowe wydarzenia 2021 r. w najnowszym odcinku podcastu Marketing Przegadany.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing