Kampania Empik Foto zachęca do zamawiania i wywoływania zdjęć w aplikacji EmpikFoto, ponieważ wakacje to czas, w którym wyjątkowo chętnie wywołujemy odbitki, ale również tworzymy tematyczne fotoksiążki. Marka Empik Foto przekonuje, że najlepszym sposobem na utrwalenie letnich wspomnień może być „wywołanie wspomnień” w postaci fizycznych pamiątek, takich jak fotoksiążka, harmonijka ze zdjęć czy odbitki.
W ramach kampanii „Wywołaj prawdziwe emocje” powstała seria zdjęć produktowych oraz trzech filmów, z krótkimi scenami nawiązującymi do wakacyjnego klimatu. Każda z emocjonalnych scen video zatrzymuje się i w formie zdjęcia trafia do jednego z produktów Empik Foto, które można zamówić przez stronę www.empikfoto.pl lub aplikację Empik Foto.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Przygotowane materiały można zobaczyć poniżej.
Za koncepcję kampanii, ideę kreatywną i produkcję materiałów wideo i zdjęć odpowiada agencja Cut The Mustard.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS Komunikacja Pizza Hut na TikToku realizowana przez Cut The Mustard
Agencja Cut The Mustard poszerza współpracę z firmą AmRest o komunikację marki Pizza Hut na kanale TikTok. To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.
Słuchaj podcastu NowyMarketing