EMPIK FOTO w rękach Cut The Mustard

Pod hasłem „Wywołaj prawdziwe emocje” toczy się kampania Empik Foto, przygotowana przez Cut The Mustard. Jest to kolejny projekt realizowany przez agencję dla Empik Foto, po świątecznej akcji reklamowej w 2022 roku.
O autorze
1 min czytania 2023-08-24

Kampania Empik Foto zachęca do zamawiania i wywoływania zdjęć w aplikacji EmpikFoto, ponieważ wakacje to czas, w którym wyjątkowo chętnie wywołujemy odbitki, ale również tworzymy tematyczne fotoksiążki. Marka Empik Foto przekonuje, że najlepszym sposobem na utrwalenie letnich wspomnień może być „wywołanie wspomnień” w postaci fizycznych pamiątek, takich jak fotoksiążka, harmonijka ze zdjęć czy odbitki.

W ramach kampanii „Wywołaj prawdziwe emocje” powstała seria zdjęć produktowych oraz trzech filmów, z krótkimi scenami nawiązującymi do wakacyjnego klimatu. Każda z emocjonalnych scen video zatrzymuje się i w formie zdjęcia trafia do jednego z produktów Empik Foto, które można zamówić przez stronę www.empikfoto.pl lub aplikację Empik Foto.

Przygotowane materiały można zobaczyć poniżej.



LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję kampanii, ideę kreatywną i produkcję materiałów wideo i zdjęć odpowiada agencja Cut The Mustard.

PS Komunikacja Pizza Hut na TikToku realizowana przez Cut The Mustard

Agencja Cut The Mustard poszerza współpracę z firmą AmRest o komunikację marki Pizza Hut na kanale TikTok. To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się