Strefy H&M Home łączące witryny sklepów H&M z przestrzenią zakupową zostały zlokalizowane w centrach handlowych Złote Tarasy oraz Arkadia w Warszawie, Galerii Krakowskiej w Krakowie oraz Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Ponadto, we flagowym sklepie H&M przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie endorfina events zaaranżowała witrynę sklepową oraz pokój z kominkiem w stylu skandynawskim – kanapa z poduchami, dywan i produkty stojące na półkach – zazwyczaj służących do ekspozycji ubrań, tym razem spełniających rolę domowego regału – od razu pokazują jak przytulnie mógłby wyglądać dom każdego z nas z przedmiotami H&M Home ze świątecznej kolekcji.
„Świeżo otwarte, świąteczne przestrzenie H&M Home cieszą się dużym zainteresowaniem – to zasługa zarówno naszego asortymentu, który odpowiada gustom Polaków, jak i odpowiedniego wyeksponowania produktów dzięki pomysłowi i realizacji stref przez agencję endorfina events. To nasza kolejna owocna współpraca i ciekawe, niebanalne rozwiązanie, z którym możemy dotrzeć do naszych klientów” – komentuje Ewa Jarzemska, Marketing Manager H&M.
Zobacz również
Klienci H&M mają możliwość korzystania ze świątecznych stref H&M Home w sklepach do połowy stycznia 2015 roku.
„Projekt ten jest dla nas najlepszym dowodem na to, że stworzenie studia 2D i 3D wewnątrz naszej agencji było słuszną decyzją. Projektowanie to usługa komplementarna do naszej stricte eventowej działalności. Dzięki studio jesteśmy w stanie stworzyć scenografię eventów, stoiska targowe czy przestrzenie i wystawy sklepowe, a wszystko to pod jednym dachem” – dodaje Maciej Ledzion, partner zarządzający w endorfina events.
Agencja endorfina events już kilkakrotnie realizowała projekty na zlecenie H&M, zarówno w Polsce jak i za granicą. Były to m.in.: przedpremierowa prezentacja kolekcji Alexandra Wanga dla H&M, i-D Poland Launch Party by H&M, H&M na dwóch festiwalach muzycznych w Rumunii Roaba de Cultura i Summer Well w ramach akcji H&M Loves Music.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing