Aktualny serwis to całkowicie niezależna platforma, w której opracowano na nowo projekt graficzny, układ treści oraz interfejs użytkownika. Rynek odbiorców indywidualnych i firm ENERGI regulują odrębne zasady i przepisy. Nowy serwis musiał uwzględnić te różnice i dla każdego segmentu klientów w czytelny sposób przedstawić dziesiątki ofert i promocji.
Podczas prac nad projektem, skupiono się na użyteczności poszczególnych sekcji strony. Kluczowe było zachowanie hierarchii komunikatów – najważniejsze informacje zajmują więc najwięcej miejsca na stronie głównej i poszczególnych podstronach. Skrócone zostały ścieżki prowadzące do najczęściej używanych narzędzi serwisu – formularzy kontaktowych, narzędzi pomocy i obsługi klienta. Na podstawie analizy tysięcy pytań zadawanych przez Klientów ENERGI Konsultantom Infolinii oraz Wirtualnemu Doradcy (ChatBot), powstała bogata baza FAQ zawierająca ponad 700 pytań i odpowiedzi.
Zobacz również
Ważnym wyzwaniem stanowiło także zapewnienie jego maksymalnej dostępności. Do minimum ograniczono moduły oparte o technologie uniemożliwiające wyświetlanie serwisu w urządzeniach mobilnych, zastępując je m.in. elementami w HTML5.
Serwis powstawał we ścisłej współpracy agencji z klientem. Zadaniem zespołu agencji było między innymi integrowanie wiedzy i opinii z różnych spółek i oddziałów funkcjonujących w ramach Grupy ENERGA. Podczas premiery serwisu udostępniono narzędzie umożliwiające przesyłanie uwag zwrotnych przez jego użytkowników. Mogą oni oceniać funkcjonowanie poszczególnych elementów serwisu, dzięki czemu autorzy na bieżąco dostosowują go do ich potrzeb.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach