Tegoroczne nagrody Imagine Excellence przyznano 25 kwietnia 2018 podczas uroczystej gali w legendarnym hotelu Wynn w Las Vegas. Wyróżnienia przyznawane są za wybitne sukcesy sprzedażowe, nowatorskie doświadczenia zakupowe oraz za sukcesy we wdrażaniu technologicznych innowacji w biznesie. Spośród rekordowej w tegorocznej edycji liczby 250 zgłoszeń, wybrano zwycięzców w 16 kategoriach. W kategorii Najbardziej Innowacyjne Doświadczenie Konsumenckie (Customer Experience) triumfowała polska spółka. eobuwie.pl nagrodzono za stworzenie unikalnego, wielokanałowego doświadczenia zakupowego, łączącego wykorzystanie aplikacji mobilnej oraz tabletów w sklepach stacjonarnych. To między innymi te nowatorskie rozwiązania przyczyniły się do podwojenia rocznych przychodów i wzrostu ilości aktywnych użytkowników mobilnych o 35%.
eobuwie.pl w lutym br. otworzyło przełomowy koncept sklepu stacjonarnego we Wrocławiu. Sklep zaciera granicę między zakupami online i tradycyjnymi, oferując na miejscu ponad 150 tysięcy par butów i torebek, czyli tyle ile znajduje się w około 60 standardowych monobrandach. Ofertę w tym przełomowym sklepie przegląda się podobnie jak w przypadku zakupów online: używając aplikacji eobuwie.pl. Marka zapowiedziała, że planuje otwarcie stacjonarnych placówek w kolejnych polskich miastach.
Zobacz również
– Cieszymy się z dostrzeżenia naszych starań na rzecz uczynienia zakupów jeszcze przyjemniejszymi, prostszymi i bezproblemowymi dla klientów. Customer Experience to bardzo ważny obszar, który chcemy rozwijać – mówi Marcin Grzymkowski Prezes eobuwie.pl
– Zdobywcy nagród Imagine Excellence są wcieleniem ducha innowacyjności i cechuje ich niezrównana pomysłowość. Nagrodzeni są powszechnie znani z dążenia do globalnej transformacji doświadczeń konsumenckich i przecierają szlaki dla przyszłości handlu – skomentował galę Mark Lavelle, prezes Magento Commerce, organizatora konkursu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell