Uwaga, uwaga! Szykuje się niesamowity wyścig. Na starcie staje klasyczne autko Hot Wheels, a obok niego potężny Hot Wheels Monster Trucks z wielkimi kołami i designerską, metalową karoserią. Do pokonania mają pętlę, którą zdobi wzór bieżnika czarnych opon pojazdów z kolekcji Monster Trucks. Kto wygra ten wyścig? Czy Dawid ma szanse w starciu z Goliatem? Które auto wyląduje w pucharze, a które zaliczy kraksę?
Odpowiedź na te pytania daje spot reklamowy, przedstawiający wszystkie atuty nowego zestawu marki Hot Wheels. Będzie on emitowany w okresie od 17 lutego do 13 marca br. w takich stacjach jak: Disney Junior, MiniMini+ i Cartoon Network. Wrażeniami z testowania tego epickiego toru podzielą się także dziecięcy youtuberzy, znani z kanałów Adam TV, Siema tu Marcel czy Topik i Topcia. Zestaw, umożliwiający zabawę dwoma zupełnie różnymi pojazdami Hot Wheels jednocześnie będzie też prezentowany na instagramowych profilach skierowanych do rodziców.