ERBUD CHALLENGE z udziałem Wojtka „Rekordzisty” Sobierajskiego, czyli employer brandingowa akcja Erbud

To kolejna przygoda Erbudu z twórcami internetowymi. Tym razem firma postanowiła zaangażować do współpracy Wojtka „Rekordzistę” Sobierajskiego, który jeździ po całej Polsce i wraz z pracownikami marki bije kolejne rekordy. Tak właśnie powstała nowa seria na YouTube: ERBUD CHALLENGE.
O autorze
2 min czytania 2023-03-03

Erbud – jako pierwszy z tej branży – już dwa lata temu zdecydował się podjąć współpracę z twórcami internetowymi. Efektem tych działań była siedmioodcinkowa seria filmów z autorami kanału Urbex History, w których twórcy byli przewodnikami na najważniejszych budowach firmy. Seria odnotowała łącznie ponad pół miliona wyświetleń, czyniąc kanał Grupy ERBUD najpopularniejszym w branży budowlanej.

Pracownicy Erbud podejmują sportowe wyzwania

Teraz Erbud poszedł o krok dalej i postanowił… zaktywizować samych pracowników. W ten właśnie sposób powstał pomysł stworzenia ERBUD CHALLENGE, czyli serii odcinków, w których pracownicy podejmują się sportowych wyzwań, pokonując przy tym własne słabości i bijąc swoje rekordy.

Ambasadorem całej akcji został Wojciech Sobierajski, lepiej znany szerszej publiczności jako Rekordzista. Wojtek jest finalistą programu Ninja Warrior Polska, a także youtuberem, który m.in. na boso postanowił zdobyć szczyt Kilimandżaro oraz ukończyć wyścig z serii Ironmen z dodatkowym ładunkiem o wadze 50 kg.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wojtek „Rekordzista” Sobierajski

Celem serii ERBUD CHALLENGE jest budowa świadomości marki, ale też zaprezentowanie pracowników firmy z nieco innej strony. Dzięki filmom z udziałem Rekordzisty szersza grupa odbiorców, nie tylko z branży budowlanej, będzie mogła poznać pozazawodowe pasje Erbudowców i kibicować im w przełamywaniu kolejnych barier.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jesteśmy fajną firmą, w której pracują fajni ludzie i chcemy to pokazywać. Wierzymy w format wideo, dlatego już przed laty postawiliśmy na nowoczesną komunikację, co wpisuje się w naszą szeroką strategię employer brandingową. Walczymy o najlepszych pracowników, a ta walka jest coraz trudniejsza, tym bardziej, że na rynek wchodzą zaraz roczniki z niżu demograficznego. Głęboko wierzę, że taka seria, która pokazuje prawdziwych ludzi z pasją i energią spowoduje, że kolejni będą chcieli do nas dołączyć i bić z nami kolejne rekordy. Sam chętnie jakiś pobiję, ale niekoniecznie wchodząc do lodowatej wody – żartuje Dariusz Grzeszczak, prezes Grupy ERBUD.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na youtube’owym kanale marki pojawił się już premierowy odcinek serii. Pracownicy Erbudu morsowali wraz z Wojtkiem nieopodal Karpacza w Wodospadzie Podgórnej – trzecim (!) pod względem wysokości wodospadzie w polskiej części Karkonoszy. Ekipa erbudowych morsów podjęła jednak wyzwanie, podzieliła się na dwa rywalizujące ze sobą zespoły i… wynik challenge’u można zobaczyć na filmie:

Employer branding marki Erbud

ERBUD od kilku lat z sukcesami realizuje kampanie promujące firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. W 2021 r. zadebiutował w esporcie, zgarniając za kampanię „Walka o Koszyki” szpaler nagród ze złotym Effie Award w kategorii „PR/Employer Branding” na czele.

Intensywnie zachęca także kobiety do pracy w branży budowlanej – wydana wraz z Fundacją ERBUD książeczka „Klara buduje” stała się bestsellerem, a za serię warsztatów budowlanych dla dziewczynek „Młode MajstERki” w Centrum Nauki Kopernik firma otrzymała dwa Złote Spinacze i Innowator ESG przyznawany przez Polskie Stowarzyszenie ESG.

W 2022 r. ERBUD jako zaledwie jedna z sześciu polskich trafił na prestiżową listę najlepszych pracodawców świata opracowywaną na podstawie badań Instytutu Statisa przeprowadzonych dla amerykańskiego magazynu „Forbes”.