… eStoreMedia zdecydowała się również marka Nespresso.
– Nespresso poszukiwało sprawdzonego partnera, który wzmocni obecność produktów Nespresso w serwisie CENEO. Celem naszej firmy jest zwiększenie sprzedaży ekspresów do kawy w internecie, aby podkreślić swoją obecność na rynku. Swoją wartość eStoreMedia udowodniła już skutecznością swoich działań, podczas współpracy z marką Purina. Liczymy więc na równie dobre efekty – komentuje dział marketingu Nespresso.
Zobacz również
Dzięki działaniom eStoreMedia, jakość kart produktów marki Purina w e-commerce znacząco się poprawiła. W niektórych serwisach produkty te wybiły się nawet na czołowe miejsca listy wyszukiwania Google.
– Bardzo cieszy nas zaufanie, którym kolejny podmiot z grupy Nestle obdarza eStoreMedia . – rozpoczęcie współpracy z Nespresso komentuje Rafał Kochański, dyrektor zarządzający, odpowiedzialny w eStoreMedia za usługę eStoreContent i dodaje – Podczas pracy nad contentem, zawsze szukamy takich rozwiązań, które nie tylko poprawią efekt wizualny obecności marki w sklepach internetowych, ale również pomogą e-shopperom w znajdywaniu produktów naszych klientów i dodawaniu ich do koszyka. Wierzymy, że w przypadku Nespresso uda nam się osiągnąć podobny efekt, jak w przypadku marki Purina. Pierwsze efekty naszych działań można już zobaczyć w serwisie CENEO.
eStoreMedia od 2009 roku, zajmuje się wspomaganiem marketów w prezentowaniu ich produktów w kanałach e-commerce. Obok badań obecności marek w sklepach internetowych oraz mediach typu „3rd-party”, firma oferuje usługę eStoreContent, wspierającą producentów oraz e-sklepy w atrakcyjnym oraz rzetelnym prezentowaniu produktów online. Do tej pory eStoreMedia dostarczała usługi dla takich marek, jak Microsoft, P&G, Nike, czy Nestle.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing