„Etyczny t-shirt” pojawił się w gdyńskiej kawiarni Tłok. Ma on na celu zwrócenie uwagi na negatywny wpływ przemysłu odzieżowego na nasze środowisko i jednocześnie szerzenie wiedzy na temat produkcji ubrań zgodnie z ideą zrównoważonej mody.
Na instalacji artystycznej marki GAU, oprócz wspomnianego t-shirtu, zawarto także dokładne informacje dotyczące materiału czy miejsca produkcji. Rozłożono też cenę produktu na czynniki pierwsze i dokładnie pokazano, co wpływa na wartość koszulki.
Zobacz również
Jak tłumaczy marka, instalacja artystyczna “jest obiektem, którego można dotknąć, aby poczuć materiał, obejrzeć metkę, ale przede wszystkim po to, aby uzmysłowić fakt, iż odpowiedzialna moda nie jest tylko pustym słowem, ale czymś co istnieje i co może się stać powszechne”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Instalację „Etyczny t-shirt” można oglądać w gdyńskiej kawiarni Tłok do 15 grudnia br. Następnie zostanie przeniesiona w inne miejsce, aby dalej szerzyć wiedzę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
zdjęcia: gaubrand.pl
PS
Są marki, które z okazji Czarnego Piątku wprowadzają liczne promocje, ale są też i takie, które… podwyższają ceny swoich produktów. A to wszystko po to, by zwrócić uwagę na negatywne dla środowiska skutki związane z tym dniem.
PS2
Ponad 60% Polaków przyznaje, że dokonuje zakupów odzieży, obuwia i dodatków w przemyślany sposób. Blisko co trzeci respondent jest skłonny zapłacić więcej za produkt wyprodukowany w ekologiczny sposób – wynika z raportu KPMG we współpracy z Akademią Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.