„Etykiety są na ubrania, nie na dzieci”, czyli niepełnosprawność w nowej kampanii River Island

„Etykiety są na ubrania, nie na dzieci”, czyli niepełnosprawność w nowej kampanii River Island
Z okazji 30-lecia marka River Island połączyła siły z międzynarodową organizacją charytatywną Ditch The Label i do najnowszej kampanii zatrudniła wyjątkowych modeli. Przesłanie współpracy brzmi "etykiety są na ubrania, nie na dzieci".
O autorze
1 min czytania 2018-03-16

W ostatnim czasie coraz więcej marek decyduje się na promowanie różnorodności, angażując do swoich kampanii ludzi o różnych kolorach skóry, czy modeli plus size. Osoby z niepełnosprawnościami jednak wciąż rzadko występują w sesjach reklamowych. River Island zmienia to! Zdjęcia użyte w kampanii pokazują pozytywne i radosne dzieci z niepełnosprawnościami, które mają pokazać, że choroby nie powinna ich definiować stąd hasło współpracy „etykiety są na ubrania, nie na dzieci”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa kampania ma dotrzeć do wszystkich grup wiekowych i pokazać, że wszystkie dzieci są wyjątkowe i inspirujące!

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kanadyjska agencja FBB Canada przygotowała niedawno kampanię, która edukować miała ludzi w zakresie sposobów reagowania na osoby z zespołem Downa. Z drugiej strony chodzi o to, by społeczeństwo przyjmowało każde dziecko z radością, a nie przepraszającym żalem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Nikt nie jest idealny! Dlatego uwagę specjalistów od reklamy i wszystkich kobiet na świecie zwróciła w ubiegłym roku marka odzieżowa Asos, która pokazała w sieci zdjęcia pięknych kobiet w strojach kąpielowych. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zdjęcia zaprezentowane przez markę nie są wyretuszowane! Modelki pokazują, jak w rzeczywistości wyglądają kobiece ciała. Rozstępy, znamiona i blizny po trądziku, to wszystko jest znane każdej z nas 😉