W ostatnim czasie coraz więcej marek decyduje się na promowanie różnorodności, angażując do swoich kampanii ludzi o różnych kolorach skóry, czy modeli plus size. Osoby z niepełnosprawnościami jednak wciąż rzadko występują w sesjach reklamowych. River Island zmienia to! Zdjęcia użyte w kampanii pokazują pozytywne i radosne dzieci z niepełnosprawnościami, które mają pokazać, że choroby nie powinna ich definiować stąd hasło współpracy „etykiety są na ubrania, nie na dzieci”.
Zobacz również
Nowa kampania ma dotrzeć do wszystkich grup wiekowych i pokazać, że wszystkie dzieci są wyjątkowe i inspirujące!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kanadyjska agencja FBB Canada przygotowała niedawno kampanię, która edukować miała ludzi w zakresie sposobów reagowania na osoby z zespołem Downa. Z drugiej strony chodzi o to, by społeczeństwo przyjmowało każde dziecko z radością, a nie przepraszającym żalem.
PS2
Nikt nie jest idealny! Dlatego uwagę specjalistów od reklamy i wszystkich kobiet na świecie zwróciła w ubiegłym roku marka odzieżowa Asos, która pokazała w sieci zdjęcia pięknych kobiet w strojach kąpielowych. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zdjęcia zaprezentowane przez markę nie są wyretuszowane! Modelki pokazują, jak w rzeczywistości wyglądają kobiece ciała. Rozstępy, znamiona i blizny po trądziku, to wszystko jest znane każdej z nas 😉