EUandME meets the Open’er – rusza kampania Komisji Europejskiej

Wielu młodych ludzi nie zdaje sobie sprawy, ile Unia Europejska wnosi w ich życie. Właśnie dlatego w maju 2018 r. Komisja Europejska rozpoczęła kampanię #EUandME. Ma ona pokazywać, że dzięki Unii nasze życie jest bezpieczniejsze, łatwiejsze i szczęśliwsze.
O autorze
1 min czytania 2018-07-04

EUandME meets the Open’er to oficjalna inauguracja tego projektu w Polsce!

Strefa na terenie festiwalu Open’er w Gdyni będzie czynna przez wszystkie dni festiwalu – od 4 do 7 lipca w godzinach 15.00-21.00.

W ramach wydarzenia EUandME meets the Open’er festiwalowicze będą mogli zobaczyć pięć inspirujących filmowych historii o Europejczykach, nakręconych przez uznanych twórców kina. Będzie również można podyskutować o tym, jak młodzi ludzie widzą przyszłość wspólnej Europy i swoje miejsce w niej.

UWAGA! W czwartek 5 lipca w strefie będą:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • reżyser polskiego filmu kampanii EUandME Tomasz Konecki (m.in. „Testosteron”, „Lejdis”)
  • twórca całej kampanii z ramienia Komisji Europejskiej Mikel Landabaso

Tego samego dnia zapraszamy na dyskusję „EUandME: o jakiej Unii marzymy?”, która odbędzie się w godzinach 17.30-18.30 w Miejscu Spotkań (Strefa NGO). W debacie wezmą udział:

  • Prezes Open’era Mikołaj Ziółkowski,
  • Dyrektor ds. Komunikacji Strategicznej Mikel Landabaso
  • Dyrektor Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej Marek Prawda.

Strefa europejska oferuje również:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • relaksujące lekcje jogi,
  • chillout przy bitach Diana d’Rouze
  • fajne planszówki
  • mnóstwo gadżetów i innych atrakcji!

To wszystko w ramach kampanii #EUandME!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zapraszamy do śledzenia kampanii na bieżąco na stronie internetowej europa.eu/euandme/pl/ i Facebooku – fb.com/komisjaeuropejska.