Bieżąca edycja MIT Enterprise Forum CEE skierowana jest do start-upów technologicznych, działających w obszarach, m.in. nowej energetyki, przemysłu, technologii finansowych i ubezpieczeniowych, zrównoważonego rozwoju, technologii marketingowych, inteligentnego miasta i sklepu autonomicznego. Program wspierany jest przez Massachusetts Institute of Technology, czyli amerykańską kolebkę innowacyjnej przedsiębiorczości. MIT Enterprise Forum daje start-upom szansę budowania rozpoznawalności i wiarygodności na rynkach zagranicznych. Uczestnictwo w projekcie pozwala na rozwój przełomowych rozwiązań pod okiem doświadczonych przedsiębiorców.
Jest to również niepowtarzalna okazja do nawiązania kontaktów z partnerami biznesowymi oraz zdobycia przewagi rynkowej poprzez współpracę z liderami branży. Oprócz możliwości networkingowych, mentoringu oraz pilotażu w renomowanej firmie partnerskiej, zagraniczne start-upy mają szansę na finansowanie w wysokości nawet do 250 tys. zł w ramach Poland Prize.
Zobacz również
Od początku inicjatywy, czyli od 2016 r., wpłynęło ponad 2 tys. aplikacji z 30 państw, a aż 200 firm skorzystało z akceleracji. Wśród najbardziej rozpoznawalnych start-upów, które wzięły udział we wcześniejszych edycjach są m.in.: Telemedico, Hashiona, Genomtec, Zowie, StethoMe, Lerta, Plantalux, WorkAI, PlanetHeroes, Symmetrical AI.
Aplikacje do bieżącej edycji start-upy mogą składać do 28 lutego 2022 r. za pośrednictwem strony internetowej: mitefcee.org.
Ogłoszenie wyników rekrutacji nastąpi na początku czerwca.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing