Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Everybody Beautiful: Niezwykła sesja zdjęciowa z niepełnosprawnymi osobami

Everybody Beautiful: Niezwykła sesja zdjęciowa z niepełnosprawnymi osobami
Agencja modelek Zebedee Management stworzyła piękną sesję zdjęciową ku pochwale różnorodności. Na zdjęciach widzimy 19 modelek i modeli w wieku od 2 do 54 lat, którzy albo urodzili się z brakiem niektórych kończyn, albo utracili je w wyniku amputacji.
O autorze
1 min czytania 2019-05-20

Zebedee Management nie jest typową agencją modelek, bowiem reprezentuje przede wszystkim niepełnosprawne modeli oraz modeli. Niedawno z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, który wypadał 21 marca, agencja wraz z choreografem Danielem Vaisem stworzyła awangardową sesję zdjęciową, w której wystąpiły osoby z taką wadą genetyczną. Celem projektu Radical Beauty Project było łamanie wszelkich uprzedzeń i stereotypów dotyczących osób z zespołem Downa.

Teraz Zebedee Management postanowiło stworzyć podobną sesję zdjęciową w duchu #bodypositive, lecz tym razem z 19 modelkami i modelami w wieku od 2 do 54 lat, którzy albo urodzili się z brakiem niektórych kończyn, albo utracili je w wyniku amputacji.

Zachowana w minimalistycznym stylu sesja zdjęciowa, stworzona ku pochwale różnorodności, zachęca do akceptacji własnego ciała i udowadnia, że w dzisiejszych czasach nie ma miejsca na piętnowanie nikogo za to, co go wyróżnia, bo każdy z nas jest piękny i wyjątkowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji stworzonej w duchu nurtu body positive.

PS2

River Island zaprezentowało nową kampanię na sezon jesień-zima 2018, stworzoną ku pochwale różnorodności. W roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size.