Z ramienia firmy Atlas mieliśmy przyjemność wykańczać dekoracyjnie Galerię Kamiland w Zakopanem. Widząc kreatywność Ewy, która potrafiła od podstaw stworzyć konkretne efekty, niezbędne do wyeksponowania trofeów jej męża, zdecydowaliśmy się zaproponować jej współpracę ambasadorską – tłumaczy Łukasz Błoński, dyrektor handlowy marki Fox Dekorator.
Całe moje zawodowe życie sprowadza się do fotografii. Fotografia to gra światłem, struktury, kolory i kompozycje – czyli dokładnie to samo, co składa się na efekty Fox Dekorator. W trakcie prac nad powstaniem Galerii Kamiland na własne oczy przekonałam się, że fachowcy Foxa są prawdziwymi czarodziejami. Dlatego tym bardziej cieszę się, że zostałam zaproszona do ich świata – podkreśla Ewa Bilan-Stoch.
Zobacz również
Współpraca ambasadorska rozpoczęła się od stworzenia specjalnego kalendarza z efektami dekoracyjnymi Fox Dekorator, zastosowanymi w galerii trofeów Kamila Stocha. Jeszcze w kwietniu do sprzedaży detalicznej trafi natomiast kolekcja „Moja Natura”, zawierająca cztery produkty dekoracyjne w dziesięciu kolorach.
Jak sama nazwa wskazuje, kolekcja jest inspirowana otaczającą mnie naturą. Mieszkam w pięknym miejscu i mimo, że codziennie widzę przez okno to samo, to każdego dnia ten widok jest trochę inny. Góry codziennie wyglądają inaczej, śmieję się, że zachowują się tak, jakby grały w teatrze. I choć mieszkam tutaj od urodzenia, zachwycam się nimi każdego dnia. Za sprawą zmieniających się pór roku, w jednym tylko miejscu mogę zaobserwować kilka palet kolorów, co jest niezwykle inspirujące – podkreśla ambasadorka marki Fox Dekorator.
W kolekcji „Moja Natura” znajdują się cztery produkty: relief perłowy, czyli akrylowa masa przypominająca welur oraz dwie farby: kalahari i diamento 3D. Wszystko w pastelowych kolorach, co trafia w aktualną modę. Dotąd w naszej ofercie znajdowały się głównie mocne, wyraziste kolory, ale za sprawą Ewy chcemy podążać za światowymi trendami – zaznacza Łukasz Błoński. Ostatnim produktem w tej kolekcji jest czarny beton, czyli kompletne przeciwieństwo pastelowych kolorów. Ale beton w naturalnym, szarym kolorze jest jednym z najpopularniejszych efektów dekoracyjnych od kilkunastu lat. W ten sposób chcielibyśmy zaproponować klientom nowe rozwiązanie – tłumaczy dyrektor handlowy Fox Dekorator.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cała kolekcja trafi do sprzedaży jeszcze w tym miesiącu i będzie dostępna w kilkudziesięciu punktach handlowych na terenie całej Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing