Tegoroczne wybory prezydenckie w USA przez wielu nazywane są jednymi z najważniejszych – o fotel prezydencki walczą bowiem Donald Trump z ramienia Partii Republikańskiej oraz Joe Biden wspierany przez Demokratów. Nie jest to żadną tajemnicą, że wielu Amerykanów, delikatnie mówiąc, ma już dość dotychczasowych rządów Trumpa i jego bierności chociażby w związku ze zmianami klimatycznymi.
Z tego więc powodu wiele popularnych marek, a także znanych osobistości angażuje się w ogólnokrajową kampanię profrekwencyjną, by zachęcić jak najwięcej obywateli do pójścia na wybory. Jedną z takich osób jest Jane Fonda – aktorka i aktywistka społeczna stworzyła bowiem krótki spot inspirowany kultowymi zestawami ćwiczeń, które w latach 80. wydawała na kasetach VHS.
Zobacz również
Teraz Fonda ponownie postanowiła zachęcić Amerykanów do odrobiny ruchu i poprowadziła iście gwiazdorski trening. W filmie zatytułowanym „Exercise That Vote” towarzyszą jej takie osobistości, jak m.in. Kerry Washington, Orlando Bloom, Vanessa Hudgens czy Shaquille O’Neal – wszyscy gimnastykują się w rytm energicznej muzyki i zachęcają do oddawania głosów w wyborach prezydenckich.
PS
Patagonia postanowiła zainicjować niekonwencjonalną kampanię profrekwencyjną w związku ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi w USA – marka ukryła na metkach swoich ubrań dyskretny apel do klientów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reddit, popularny serwis internetowy z ponad 430 milionami użytkowników miesięcznie, postanowił zachęcić Amerykanów do wzięcia udziału w tegorocznych wyborach prezydenckich – platforma wykupiła billboardy w kilku największych miastach w USA i umieściła na nich humorystyczne hasła.