Exercise That Vote: Jane Fonda odtworzyła swój kultowy trening z lat 80., by zachęcić do głosowania w wyborach

Exercise That Vote: Jane Fonda odtworzyła swój kultowy trening z lat 80., by zachęcić do głosowania w wyborach
Jane Fonda postanowiła dołożyć swoje trzy grosze do profrekwencyjnej kampanii, która aktualnie trwa w Stanach Zjednoczonych – aktorka poprowadziła iście gwiazdorski trening rodem z lat 80., by zachęcić do głosowania w wyborach.
O autorze
1 min czytania 2020-10-08

Tegoroczne wybory prezydenckie w USA przez wielu nazywane są jednymi z najważniejszych – o fotel prezydencki walczą bowiem Donald Trump z ramienia Partii Republikańskiej oraz Joe Biden wspierany przez Demokratów. Nie jest to żadną tajemnicą, że wielu Amerykanów, delikatnie mówiąc, ma już dość dotychczasowych rządów Trumpa i jego bierności chociażby w związku ze zmianami klimatycznymi. 

Z tego więc powodu wiele popularnych marek, a także znanych osobistości angażuje się w ogólnokrajową kampanię profrekwencyjną, by zachęcić jak najwięcej obywateli do pójścia na wybory. Jedną z takich osób jest Jane Fonda – aktorka i aktywistka społeczna stworzyła bowiem krótki spot inspirowany kultowymi zestawami ćwiczeń, które w latach 80. wydawała na kasetach VHS. 

Teraz Fonda ponownie postanowiła zachęcić Amerykanów do odrobiny ruchu i poprowadziła iście gwiazdorski trening. W filmie zatytułowanym „Exercise That Vote” towarzyszą jej takie osobistości, jak m.in. Kerry Washington, Orlando Bloom, Vanessa Hudgens czy Shaquille O’Neal – wszyscy gimnastykują się w rytm energicznej muzyki i zachęcają do oddawania głosów w wyborach prezydenckich.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patagonia postanowiła zainicjować niekonwencjonalną kampanię profrekwencyjną w związku ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi w USA – marka ukryła na metkach swoich ubrań dyskretny apel do klientów.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reddit, popularny serwis internetowy z ponad 430 milionami użytkowników miesięcznie, postanowił zachęcić Amerykanów do wzięcia udziału w tegorocznych wyborach prezydenckich – platforma wykupiła billboardy w kilku największych miastach w USA i umieściła na nich humorystyczne hasła.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się