Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

f25 podsumowuje kampanię Lokalo z Bilguunem

Dom Produkcyjny f25, odpowiedzialny za produkcję materiałów filmowych do kampanii promocyjnej dla serwisu Lokalo.pl, przygotował podsumowanie akcji.
O autorze
1 min czytania 2012-09-07

Twarzą kampanii był Bilguun Ariunbaatar. Projekt trwał przez trzy miesiące, w trakcie których powstało 9 filmów. Za kreację odpowiadała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT

Kampania została podzielona na 2 etapy.


Najważniejszą realizacją w początkowym etapie była „Wbijaj na Lokalo”. Spot zachęca do skorzystania z usług serwisu noclegowego i zachwala jego zalety – możliwość wynajęcia ciekawych lokali, poznania właściciela i dokładnego obejrzenia zarezerwowanego miejsca. Na YouTube film widziało prawie 891 tys. osób.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Podczas drugiego etapu powstały filmy viralowe. Pierwsza produkcja to pożegnanie Bilguuna z jego jurtą. W ramach kampanii użytkownicy serwisu mogli później ją wynająć. Jurta została zbudowana w Kruklankach, niedaleko Giżycka na Mazurach.

Bilguun odwiedził także Przystanek Woodstock, podarował kwiaty parze, która najszybciej wynajęła lokal, rozmawiał z właścicielem luksusowej willi i udał się w podróż po Polsce:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każdy film na YouTube widziało co najmniej kilkanaście tysięcy osób, z czego trzy kilkadziesiąt tysięcy, a dwa – ponad sto tysięcy. Przy realizacji materiałów Bilguun wraz z ekipą filmową odwiedził Kruklanki, Kostrzyn, Gdańsk, Warszawę i Kraków.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 – LOKALO.pl w osobie Marcina Sienkowskiego postawiło przed nami duży i wymagający projekt. Trzy miesiące pracy, dziewięć filmów i pięć odległych od siebie realizacji złożyły się na kampanię, z której jesteśmy bardzo dumni. Praca z Bilguunem to prawdziwa przyjemność – jest profesjonalistą, który potrafi bawić się swoją rolą podsumowuje Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający f25.