W ramach kampanii „Give your game everything” firma You Gov przeprowadziła specjalne badanie, w którym wzięło udział 9 173 osób w wieku 18-64 lat, z takich państw jak m.in. Australia, Francja, Japonia, Rosja oraz Stany Zjednoczone. Wyniki ankiety pozwoliły określić np., w jaki sposób fani sportu najchętniej oglądają turnieje sportowe, z jakich aplikacji korzystają oraz jaki format treści jest dla nich najatrakcyjniejszy.
Wyniki badania dostępne są na specjalnej stronie stworzonej w ramach kampanii. W ten sposób Facebook liczy na to, że dostęp do danych dotyczących zachowań konsumentów pomoże reklamodawcom w tworzeniu kreatywnych kampanii na przyszłoroczne igrzyska olimpijskie w Tokio, biorąc również pod uwagę ograniczenia wynikające z tzw. „Reguły 40” – określa ona w jakim stopniu uczestnicy olimpiady mogą udostępniać swój wizerunek w celach komercyjnych w czasie trwania imprezy.
Zobacz również
PS
Organizatorzy przyszłorocznych letnich igrzysk olimpijskich, które odbędą się w Tokio, wpadli na niezwykły pomysł wykorzystania starych urządzeń elektrycznych, takich jak smartfony czy komputery – stworzyli z nich medale.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]