Jakiś czas temu Facebooku zmienił recenzje w polecenia. Od 27 września po kliknięciu w ikonę wykrzyknika, możemy zgłosić polecenie (recenzję) jako niestosowną, nieuczciwą, spam, propagowanie nienawiści lub nękanie.
 
                        
                                                        
Zobacz również
 
                        
                                                                                        
Nie polecamy tego nadużywać, ale w przypadku gdy recenzja nie dotyczy Waszej restauracji, jest wulgarna lub nieprawdziwa warto ją zgłosić. Nie dość, że można takiego użytkownika zablokować, to (co najważniejsze) można bezpośrednio w wiadomości na Messengerze skontaktować się z recenzującym i rozwiązać sprawę prywatnie.
Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]
 
                        
                                                    
                    
Przed zmianą recenzji gwiazdkowych na polecenia była możliwość odpowiedzenia na opinię w wiadomości prywatnej. Opcja ta nie wróciła w takim samym zakresie, ale świetnie, że przynajmniej te najbardziej problematyczne komentarze można omawiać bezpośrednio.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
>>> Fałszywe recenzje restauracji i hoteli w internecie [opinie]