Facebook wprowadza ograniczenia dla reklam niskiej jakości

Facebook wprowadza ograniczenia dla reklam niskiej jakości
Oczyszczania Facebooka ciąg dalszy. Portal poinformował, że zabiera się za ograniczenie ilości słabej jakości reklam. Jest to bardzo dobry ruch ze strony Facebooka, który chce tym samym poprawić komfort użytkowników strony oraz marek. Podnosi tym samym kary za publikowanie takich reklam.
O autorze
0 min czytania 2018-10-23

Zespół Facebooka ma zamiar drastycznie ograniczyć ilość reklam, które zawierają tzw. clickbaity, czyli mylące nagłówki, które mają generować ruch. Ponadto, portal zabiera się również za usuwanie reklam wprowadzających w błąd lub przenoszących na nieoczekiwaną witrynę internetową. Jak mówi sam Facebook:

Reklamy o niskiej jakości negatywnie wpływają na doświadczenia użytkowników i nie są zgodne z naszą misją – łączeniem ludzi i biznesów.

Jesteś pewien, że Twoje reklamy nie należą do grupy niepożądanej? Przekonaj się, czytając zasady reklamowe Facebooka. Reklam tego typu powinieneś zdecydowanie unikać. Więcej informacji znajduje się na stronie

źródło: newsfeed.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj