Fancy Bears Metaverse
Firma Fanadise znana m.in. ze sprzedaży cyfrowego uczucia tiktokerki Marti Renti czy skanu 3D ciała Dody w formie tokena NFT uruchomila swoją odpowiedź na Bored Ape Yacht Club. Do Fancy Bears Metaverse dołączyli już m.in. Magda Gessler, Joanna Jędrzejczyk, Malik Montana, Krzysztof Gonciarz czy Ola Nowak. Czy jednak to coś więcej niż bazowanie na sprawdzonym za oceanem schemacie?
Zobacz również
Metaverse – hit czy kit?
„Metaverse” jest obecnie dodawane praktycznie do wszystkiego. Coraz więcej marek chwali się uruchamianiem swoich produktów w Metaverse, które na dobrą sprawę… jeszcze nie funkcjonuje. Czy za tym słowem kryje się coś więcej, czy to zwykły buzz word, który stał się trendy?
IKEA podnosi ceny przez pandemię
Szalejąca inflacja, pandemia, problemy w łańcuchach dostaw czy dostępność do surowców skłoniły IKEA do podniesienia cen swoich produktów. Marka przyznała, że to właśnie trudna sytuacja na rynku ją do tego zmusza. Ceny co prawda mają się zmieniać w różny sposób ze względu na sytuację na lokalnym rynku, lecz globalnie wzrosną o ok. 9%. Czy to zwiastun smutnej przyszłości? Te tematy poruszają Wojtek Walczak i Damian Jemiolo w 11 odcinku podcastu Marketing Przegadany.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing