Fanpage „Mordor na Domaniewskiej” skupia społeczność ponad 120 tys. osób, głównie pracowników korporacji z warszawskiego skupiska biurowców na Mokotowie. To między innymi dla nich powstaje portal iniJOB.com. Dlatego współpraca obu podmiotów ma istotne znaczenie. Dzięki udostępnianiu wiadomości kierowanych do społeczności „Mordoru”, jest szansa na znaczne zwiększenie informacji o nowopowstającym portalu wśród jego głównej grupy docelowej.
– Łączymy siły, aby wspólnie działać w kierunku poprawy współpracy między pracownikami i pracodawcami. Bardzo cieszę, że twórcy facebookwego „Mordoru” chcą wesprzeć mnie stworzeniu miejsca, które ma zmieniać warunki w pracy – mówi Bartosz Michałek, twórca iniJOB. – Fanpage „Mordor na Domaniewskiej” będzie naszym stałym partnerem, wesprze nas przed styczniowym startem i w trakcie dalszego rozwoju portalu – dodaje.
Zobacz również
iniJOB będzie platformą do komunikacji dla pracowników, za pośrednictwem której będą mogli w bezpieczny sposób się organizować, żeby coś w miejscu w którym pracują zmienić. Jednocześnie platforma będzie umożliwiać pracodawcom odpowiadanie na potrzeby i oczekiwania pracowników, tak aby zwiększyć ich satysfakcję z pracy, zminimalizować ryzyko odchodzenia dobrych pracowników, ale tez umożliwić pozyskiwanie nowych pracowników. Ostatni etap prac na portalem iniJOB.com można śledzić na blogu StartupLife.pl.
– „Mordor na Domaniewskiej” powstał jako mój osobisty „wentyl bezpieczeństwa” wobec bezradności w korpo. Wiedziałem, że niewiele mogę zmienić w otoczeniu, w którym pracuję. Cieszę się, że fanpage „MnD” tak się rozrósł i dostarcza rozrywki wielu pracownikom biurowym, nie tylko w korporacjach, ale też w urzędach czy mniejszych firmach, bo Mordor to stan umysłu a nie miejsce. Jednak, jak powiedział Winston Churchill narzekać każdy potrafi, pewnie dlatego robi to każdy głupiec – mówi Rafał Ferber, twórca fanpage’a – Tym bardziej podoba mi się inicjatywa iniJOB, która będzie zachęcać do konkretnego działania. Cieszę się, że „Mordor” będzie miał swoją cegiełkę w zmienianiu miejsc pracy. Może kiedy odniesie sukces, takie miejsca jak mój fanpage nie będą już potrzebne, bo pracodawcy nawiążą dialog z pracownikami i skończą z jednostronną komunikacją z pozycji siły – dodaje.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell