Nowy CI został oparty na powtarzającym się motywie charakterystycznej belki. Jest ona elementarną częścią logotypu agencji i nawiązuje do znaku & – rozumianego jako więcej. Zmiany identyfikacji podkreślają rozległe kompetencje agencji w szeroko rozumianym digitalu, wyznaczanie nowych standardów, innowacyjność i odwagę w działaniu.
Nowy serwis został zrealizowany na podstawie strategii opierającej się na content marketingu. Strona stanowi portfolio – zamiast standardowych opisów zaprezentowano case studies ukazujące kompetencje agencji.
Zobacz również
– Celem działań jest nie tylko skupienie większej uwagi na prezentowanych przez nas treściach, ale przede wszystkim podkreślenie naszych kompetencji – komentuje Adam Szudra, managing director Faster&Better. – Stawiamy na kreatywne rozwiązania przynoszące wymierny efekt, a zmiana naszego wizerunku jest tego wizytówką. Jesteśmy szybsi, lepsi i oferujemy więcej. W nowej identyfikacji podkreślamy rzetelność, nowoczesne rozwiązania – działania poparte wiedzą i doświadczeniem – dodaje.
Faster&Better powstała w 2012 roku. Od tego czasu realizuje projekty dla takich firm jak Coty, Gedeon Richter, Grupa ING, Hasbro, LG, Maspex Wadowice, Philips, PKO Bank Polski, Procter&Gamble, PZU, Tarczyński, Unilever, Volvo. Agencja specjalizuje się w szeroko rozumianych działaniach interactive, w tym social media oraz WoMM.
Słuchaj podcastu NowyMarketing