Agencja odpowiada za całkowite odświeżenie wizualne komunikacji w mediach społecznościowych, jej prowadzenie, aktywacje oraz moderację.
Bakoma BIO to seria jogurtów opatrzonych zielonym listkiem – certyfikatem przyznawanym przez Unię Europejską, który oznacza, że produkt jest tworzony zgodnie z normami unijnymi dotyczącymi żywności ekologicznej. Grupą docelową są świadomi konsumenci – żyjący zdrowo i preferujący produkty ekologiczne. Rozumiejący różnicę między produktami kuszącymi konsumentów hasłem „bio” lub „eko” a tymi, które naprawdę nimi są. Chcą darzyć zaufaniem producenta i wiedzieć, że proces powstawania odpowiadał wysokim normom – a Bakoma BIO jest na to zapotrzebowanie odpowiedzią.
Zobacz również
Agencja Feno przygotowała linię kreatywną „BIOrę naturę”, która podkreśla naturalność produktów, ich jakość oraz skupia się na trendzie clean label. Tadeusz Malinowski, Kierownik Produktu Bakomy Bio, podkreśla, że to nie tylko aspekt wizualny przygotowanych kreacji zdecydował o wybraniu Feno, ale także rozwiązania komunikacyjne dopasowane do aktualnych trendów na Facebooku oraz „czucie” i zrozumienie tematu ekologii. To właśnie dzięki dogłębnej znajomości trendów żywieniowych Feno stworzyło nowy, ciekawy i dopasowany do świadomych odbiorców marki wizerunek Bakomy BIO w mediach społecznościowych.
Obecnie Agencja Feno zatrudnia 55 osób z doświadczeniem zarówno po stronie klienta jak i domu mediowego. Definiuje digital jako zmianę zachowań konsumentów na poziomie: myślenia, komunikacji i działania. Proponuje rozwiązania marketingu 360 łącząc media tradycyjne i cyfrowe. Z dumą pracuje dla takich Klientów jak: Wizz Air, Electrolux, Tarczyński, Intersnack, grupa Goodyear (Goodyear, Dunlop, Dębica, Fulda, Sava), marka Grant’s z grupy CEDC, Netia, Pz Cussons, Fundacja DKMS.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce