Na organizowanej przez Socialbakers konferencji opowiedzą o sześcioletniej współpracy Feno z największą linią lotniczą w regionie CEE – WizzAir.
Wraz z klientem podzielą się sukcesami, wyciągniętymi naukami i codziennymi wyzwaniami wspólnej pracy. Zaprezentują case study oraz wyniki poszczególnych kampanii. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się m.in. jak wypracowano 350 tys konwersji sprzedażowych w ciągu pół roku przy jednoczesnym ograniczeniu ich kosztów.
Zobacz również
Feno jest jedyną agencją z Polski, która będzie brała czynny udział w konferencji. Engage Prague to wydarzenie poświęcone najnowszym trendom i rozwiązaniom w digitalu.
W konferencji wezmą udział m.in. z: Laura Miller (Biały Dom w administracji Baracka Obamy), Thomas Bata (Bata), Pete Blackshaw (Nestle), Laura Hilliger (Greenpece), Alice More O’Ferrall (WWF) oraz Chris Hurst (Nielsen).
Obecnie Agencja Feno zatrudnia 55 osób z doświadczeniem zarówno po stronie klienta jak i domu mediowego. Definiuje digital jako zmianę zachowań konsumentów na poziomie: myślenia, komunikacji i działania. Proponuje rozwiązania marketingu 360 łącząc tradycyjne i cyfrowe media. Z dumą pracuje dla takich Klientów jak: Wizz Air, Electrolux, Intersnack, Goodyear, Dunlop, Dębica, Grant’s, Netia, Pz Cussons, Nicorette, Fundacja DKMS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing