Feno jedyną polską agencją na Engage Prague

Daniel Biegaj (Media Director) i Piotr Chojnacki (Media Manager) z agencji Feno wraz z Ildiko Ancsan (Customer Acquisition Manager) z WizzAir poprowadzą warsztaty na Engage w czeskiej Pradze.
O autorze
1 min czytania 2017-04-26

Na organizowanej przez Socialbakers konferencji opowiedzą o sześcioletniej współpracy Feno z największą linią lotniczą w regionie CEE – WizzAir.

Wraz z klientem podzielą się sukcesami, wyciągniętymi naukami i codziennymi wyzwaniami wspólnej pracy. Zaprezentują case study oraz wyniki poszczególnych kampanii. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się m.in. jak wypracowano 350 tys konwersji sprzedażowych w ciągu pół roku przy jednoczesnym ograniczeniu ich kosztów.

Feno jest jedyną agencją z Polski, która będzie brała czynny udział w konferencji. Engage Prague to wydarzenie poświęcone najnowszym trendom i rozwiązaniom w digitalu.

W konferencji wezmą udział m.in. z: Laura Miller (Biały Dom w administracji Baracka Obamy), Thomas Bata (Bata), Pete Blackshaw (Nestle), Laura Hilliger (Greenpece), Alice More O’Ferrall (WWF) oraz Chris Hurst (Nielsen).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie Agencja Feno zatrudnia 55 osób z doświadczeniem zarówno po stronie klienta jak i domu mediowego. Definiuje digital jako zmianę zachowań konsumentów na poziomie: myślenia, komunikacji i działania. Proponuje rozwiązania marketingu 360 łącząc tradycyjne i cyfrowe media. Z dumą pracuje dla takich Klientów jak: Wizz Air, Electrolux, Intersnack, Goodyear, Dunlop, Dębica, Grant’s, Netia, Pz Cussons, Nicorette, Fundacja DKMS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing