Golden Drum to jeden z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych w Europie, w zeszłym roku festiwal otrzymał prestiżową nagrodę Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers), przyznaną za podnoszenie poziomu komunikacji marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i promowanie transparentności w reklamie. Nagrody Golden Drum uwzględniane są w rankingach, opracowywanych przez WARC (wcześniejsze Gunn Report), to przywilej zaledwie ośmiu festiwali regionalnych na świecie.
– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że znów możemy być częścią Golden Drum i budować pozytywny wizerunek festiwalu! Kilkuletnia już relacja z tak prestiżowym partnerem pokazuje wysokie standardy naszej pracy i skuteczność MSL w prowadzeniu kampanii multimarketowych – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, dyrektor ds. rozwoju biznesu MSLGROUP CEE.
Zobacz również
Warszawski hub MSL na rynki Europy Środkowo-Wschodniej będzie odpowiedzialny za prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych Festiwalu Golden Drum w Chorwacji, Bułgarii, Czechach, Finlandii, Grecji, na Węgrzech, we Włoszech, Czarnogórze, Macedonii Północnej, Polsce, Serbii, Słowacji, Rumunii, Rosji i Turcji. W projekcie wezmą udział agencje MSL i lokalne biura Publicis Groupe, które sprawdziły się w pracy na rzecz poprzednich odsłon festiwalu.
Kluczowe daty:
26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30
Zgłoszenia:
Termin przyjmowania zgłoszeń: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00
Karnety festiwalowe EARLY BIRD: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00
Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkursie Golden Drum: 16 października 2019
Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00
Rejestracja i zgłoszenia: https://engine.goldendrum.com