Inicjatywa ma na celu promowanie pozytywnego myślenia i optymizmu wśród internautów.
– Odkryjemy nietuzinkowe miejsca i porozmawiamy z ludźmi pełnymi pozytywnej energii, a także zaprosimy naszych czytelników na ciekawe wydarzenia organizowane w ich okolicy. Ponadto, uruchomimy atrakcyjne akcje rabatowe i wspólnie z naszymi Użytkownikami wyzwolimy masę pozytywnej energii. To będzie tydzień pozytywnego myślenia z kulminacją w Światowy Dzień Optymizmu, który przypada 21 sierpnia – mówi Marek Majewski, szef redakcji konsumenckiej NaszeMiasto.pl.
Zobacz również
W ramach projektu redakcje planują również szereg inicjatyw mających na celu promowanie pozytywnego myślenia i optymizmu wśród Użytkowników. Chodzi m.in. o między innymi ciekawe quizy, inspirujące artykuły, które przybliżą czytelnikom dobre miejsca, historie i postaci czy kody rabatowe na wybrane usługi i produkty.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To jednak nie wszystko. 21 sierpnia, w Światowy Dzień Optymisty, ukaże się specjalne wydanie serwisu NaszeMiasto.pl, który przybierze różowe barwy, prezentując tego dnia świat przez różowe okulary.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjecia: naszemiasto.pl