„Festiwal Pizzy” dla Pizza Hut przygotowany z influencerami przez agencję Deloitte Digital

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Nowa odsłona „Festiwalu Pizzy” ruszyła 3 stycznia i potrwa do 27 lutego. Celem akcji jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata.
O autorze
1 min czytania 2017-01-23

Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL oraz koordynację współpracy z domem produkcyjnym przy opracowywaniu spotów telewizyjnych, domem mediowym oraz influencerami. 

„Festiwal Pizzy” odbywa się rokrocznie od 2010 r. W tym roku do współpracy zaproszono znanych influencerów: Mamiko, Karola Paciorka oraz Karola Lewandowskiego, autora bloga Busem Przez Świat, którzy wesprą działania marki. W trakcie trwania Festiwalu, co dwa tygodnie pojawiają się trzy nowe smaki pizzy. Każdy smak będzie prezentowany przez wybranego influencera. Na stronie Festiwalu Pizzy klienci pizzerii mogą obserwować zmieniające się menu w restauracjach oraz zdobyć kody na darmowy napój w postaci Wielkiej Dolewki poprzez oddanie głosu w dedykowanej aktywacji na stronie

Agencja Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL. Za przygotowanie spotu odpowiada dom produkcyjny Bomaye, a za kampanię mediową (planowanie i zakup mediów) dom mediowy MediaDirection (OMD). Deloitte Digital odpowiada również za koordynację pomiędzy podmiotami.

Kampania obejmuje działania zarówno w kanałach offline, jak i online. W ramach akcji powstaną cztery spoty telewizyjne oraz materiały in-store. Prowadzone będą działania w social media, kampania display, a także aktywacja online wraz ze stroną internetową dedykowaną akcji: http://festiwalpizzy.pl/glosowanie/

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W wyniku wygranego wiosną przetargu agencja Deloitte Digital zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii projektów komunikacyjnych oraz obsługą działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki Pizza Hut, w tym także dla mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się