Maciej jest absolwentem dziennikarstwa i niedoszłym absolwentem filologii czeskiej. Karierę w mediach rozpoczął w prasie lokalnej i TVP SA. Współtworzył i prowadził jeden z pierwszych vodcastów na rynku — Websofę. Obszar digital zgłębiał w Blomedia.pl i NextWeb Media, gdzie był odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii dla takich klientów jak Nokia, HTC, Allegro, Microsoft czy AXA Direct. Dodatkowo prowadzi program filmowy – Kronikę Wypadków Filmowych w radiu Kampus i jest producentem festiwalu 48 Hour Film Project.
Po godzinach pracy pasjonat kina oraz fan dobrego jedzenia.
Zobacz również
Wcześniej do agencji FFW dołączył Mariusz Czapski, nowy PR Manager. W ramach swoich godzin pracy będzie odpowiedzialny za działania komunikacyjne dla marki AmRest (KFC) oraz agencji FFW, a także prowadzenie regionalnych kanałów społecznościowych dla IDC.
Mariusz jest absolwentem nauk politycznych na UKSW w Warszawie. Swoje pierwsze doświadczenie PRowe zdobywał w agencji Compress PR, w której realizował projekty komunikacyjne m. in. dla Weber Stephen Polska, Brown Forman Polska oraz Warszawskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
Następnie przez kilka lat pracował w agencji Hill and Knowlton Strategies, w której odpowiadał za komunikację klientów z sektora FMCG oraz Healthcare m. in. dla Lidl Polska, Fiskars, McCormick (marki: Kamis i Galeo), GlaxoSmithKline (kampania Mam Haka na Raka oraz Uśmiechnij się Polsko), AstraZeneca, czy Celgene. Dodatkowo w ramach swoich godzin pracy był stale zaangażowany w procesy new biznesowe oraz działania promocyjne agencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Po godzinach pracy miłośnik dobrego filmu, kibic sportowy oraz piłkarz amator.
Słuchaj podcastu NowyMarketing