Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

FILAR: influencerzy we wspólnej akcji wspierającej mężczyzn w kryzysie psychicznym

FILAR: influencerzy we wspólnej akcji wspierającej mężczyzn w kryzysie psychicznym
Tylko w 2024 roku w Polsce życie odebrało sobie 4845 osób — 11 na 13 z nich to mężczyźni. Aby zwrócić uwagę na ten problem, twórcy kanału na YouTube „Nie wiem, ale się dowiem!” stworzyli akcję FILAR, wspierającą zdrowie psychiczne mężczyzn.
O autorze
2 min czytania 2025-07-09

Za akcją FILAR stoi Wojciech „Bezi” Wróbel wraz z pozostałymi twórcami kanału „Nie wiem, ale się dowiem!”. Influencerzy postanowili nie milczeć wobec rosnącego kryzysu psychicznego wśród mężczyzn w Polsce.

Na kanale w serwisie YouTube ukazał się już premierowy odcinek pt. „Przerywamy milczenie #FILAR”. W ciągu zaledwie kilku dni od publikacji obejrzało go ponad 500 tys. osób, co może pokazywać, jak bardzo potrzebna jest ta rozmowa.

Głównymi celami akcji FILAR są:

  • Przerwanie społecznego milczenia wokół problemów mężczyzn.
  • Zapewnienie bezpłatnego wsparcia psychologicznego oraz otwartej, męskiej społeczności wzajemnej pomocy i wzrostu na Discordzie.
  • Budowa ogólnopolskiej sieci ambasadorów, którzy organizują lokalne wydarzenia i spotkania.
  • Dostarczanie wartościowych treści na YouTube i w podcastach, dotyczących zdrowia psychicznego, fizycznego oraz rozwoju osobistego.
  • Zwiększenie świadomości społecznej poprzez przebicie się do mediów głównego nurtu
  • Utworzenie Fundacji FILAR, która wprowadzi realną, trwałą zmianę społeczną, prawną i życiową w życiu każdego Polskiego mężczyzny.

FILAR oferuje:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • bezpłatny i anonimowy dostęp do psychologów i specjalistów,
  • dołączenie do społeczności mężczyzn, którzy wspierają się nawzajem,
  • edukację bez tabu – o psychice, zdrowiu, emocjach i uzależnieniach,
  • rozmowy z ekspertami oraz z osobami, które przeszły przez najtrudniejsze momenty.

W projekt FILAR zaangażowali się również influencerzy, twórcy i ambasadorzy, wśród których znaleźli się: Robert Skwirczyński, Wojciech „OjWojtek” Przeździecki, Szymon Pękala (Wojna Idei), Marcin „Jankos” Jankowski, Patryk „Rojo” Rojewski, Tomasz Sobania, Kacper Bisanz, Katarzyna „Kasix” Paciorek, Karol Zdęba, Marcin Drożdż,  „Graf”, Nataniel Brożnowicz, Karol Aesth., Damian Abramowicz, Paweł „Bladi” Diduszko, Dawid Dziadkowiec, Ignacy „Kolega Ignacy” Łukowski, Czaro Nykiel, DR HAB. N. MED. Edyta Skwirczyńska, Mikołaj „Zege” Sroczyński oraz Tomasz „Revo” Bagiński.

– Odkąd rozpoczęliśmy działalność kanału w 2018 roku, tematyka zdrowia psychicznego mężczyzn była przez nas regularnie poruszana w materiałach. Wówczas uznaliśmy, że to najlepsze co możemy zrobić dla młodych chłopaków w kryzysie, bo sami mieliśmy zaledwie 18-19 lat lat i ograniczone zasoby. Dziś do stworzenia FILARu wykorzystujemy wszystko co zdobyliśmy i czego nauczyliśmy się podczas 7 lat budowania i rozwijania kanału, który aktualnie jest jednym z największych w Polsce o tematyce społecznej. Wykorzystujemy całe nasze know-how: sprzęt, zespół produkcyjny, doświadczenie w budowaniu społeczności, umiejętność opowiadania historii, zasięgi, zaufanie, wizerunek, wiarygodność i każdą relację, którą zbudowaliśmy. Wszystko, aby uratować życie i zdrowie psychiczne jak największej liczby mężczyzn oraz zadbać tym samym o kondycję psychiczną całego społeczeństwa – tłumaczy Wojciech „Bezi” Wróbel, prowadzący „Nie wiem, ale się dowiem!”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o akcji znajduje się na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS #OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego

PS2 „Koalicja Przeciwko Samotności”: Joanna Przetakiewicz rusza z kampanią dotyczącą męskiego osamotnienia