Finał akcji Wąstopad w TNT

Ponad 800 wąsatych zdjęć i 18 000 zł na rzecz Fundacji Wygrajmy Zdrowie – takim wynikiem zakończyła się tegoroczna edycja Wąstopadu w TNT. Twarzą kampanii, która zachęcała mężczyzn do regularnych badań profilaktycznych, był raper Miuosh.
O autorze
1 min czytania 2016-12-05

Zebrane środki zostaną przeznaczone na organizację Dnia Profilaktyki Męskich Nowotworów.

Celem akcji Wąstopad w TNT, która przebiegała pod hasłem „Miej życie pod kontrolą. Badaj się.” było zwrócenie uwagi mężczyzn na konieczność wykonywania regularnych badań profilaktycznych. Ambasadorem kampanii został raper Miuosh. Poza symbolicznym zapuszczaniem wąsów kanał filmowy zachęcał do dodawania swoich wąsatych zdjęć do aplikacji uruchomionej na facebooku TNT Polska. W tym roku w Wąstopad mogły włączyć się również panie, które dodawały sobie sztucznego wąsa za pomocą aplikacji.

Dzięki aktywnemu zaangażowaniu użytkowników w galerii Wąstopadu znalazło się ponad 800 zdjęć, a na konto fundacji trafi 18 000 zł. Środki zostaną przeznaczone na zorganizowanie Dnia Profilaktyki Męskich Nowotworów, w trakcie którego będzie można skorzystać z bezpłatnych konsultacji i badań. Spotkanie zostanie zorganizowane w lutym 2017 r. w Warszawie. Zapisy na Dzień Profilaktyki Męskich Nowotworów będzie prowadziła Fundacja Wygrajmy Zdrowie. Szczegółowe informacje na http://www.wygrajmyzdrowie.pl/.

Kampanii Wąstopad w TNT towarzyszył konkurs na najciekawiej wystylizowanego filmowego wąsa, w którym brały udział wszystkie zdjęcia dodane do aplikacji. Zwycięzcy otrzymają zaproszenia na Śląski Rap festiwal z udziałem Miuosha oraz akcesoria do stylizacji zarostu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj