Polska firma 4F rozpoczęła współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim już w 2008 roku – efekty tez współpracy było widać już 2 lata na zimowych igrzyskach w Vancouver. Później tak naprawdę wszystkie kolejne imprezy sportowe były dla marki szansą, aby pokazać swoje produkty na arenie międzynarodowej: w 2012 roku w Londynie, w 2014 roku w Soczi, w 2016 roku w Rio de Janeiro i w 2018 roku Pjongczangu.
Zobacz również
W tym roku nie mogło być inaczej – jednak podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio marka ubrała nie tylko Biało-Czerwonych. W strojach marki 4F podczas parady narodów wystąpiło jeszcze siedem innych narodów: Łotwa, Serbia, Chorwacja, Grecja, Macedonia, Słowacja i Litwa. Dwa ostatnie kraje podpisały umowę w 2019 roku, specjalnie z myślą o igrzyskach w Tokio i w Pekinie.
Warto wiedzieć, że 4F ubiera także polskich paraolimpijczyków, ale również sportowców z Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Biathlonu, Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego i Polskiego Związku Piłki Ręcznej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing