STS od dwóch lat prowadzi działania marketingowe w ramach platformy komunikacyjnej „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Pozycjonuje ona STS jako markę, dającą szeroką i przejrzystą ofertę opartą o proste i czytelne zasady, dzięki której kibic może wykorzystać potencjał tkwiący w jego sportowej pasji oraz wiedzy. Częścią kampanii 360 marki są dwa spoty: reklamowy i sponsorski.
– Celem nowej odsłony kampanii reklamowej jest przełamywanie barier związanych z grą, takich jak przekonanie, że obstawianie jest trudne i wymaga dużego zaangażowania czasowego. Wiedza, którą już posiada każdy kibic znacznie zwiększa bowiem szanse na prawidłowe wytypowanie rezultatów zawodów sportowych, a m.in. rozbudowana i intuicyjna aplikacja skraca czas oraz ułatwia obstawianie. Przekaz ten został uwiarygodniony poprzez świadectwa kibiców, którzy dzięki swojej wiedzy poprawnie obstawili – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.
Zobacz również
Wersja sponsorska spotu powstała w oparciu o insight, że każdy kibic może czasem zwątpić w sukces swojej drużyny lub ulubionego zawodnika oraz stracić zapał do dopingowania, np. po przegranych spotkaniach czy w czasie pandemii, kiedy niemożliwe było wspieranie sportowców z trybun.
– Za pomocą tego wideo chcemy przypomnieć, że my, kibice, jesteśmy potrzebni i ważni, a nasze zaangażowanie i wspieranie sportowców ma sens, bo oni zawsze na nas liczą. W obu kreacjach kontynuujemy podkreślanie technologicznego aspektu naszej marki. Zwracamy też uwagę na przenikanie się świata realnego ze światem social mediów, co pozwala kibicom śledzić sport od kulis i dzielić się emocjami na bieżąco – dodaje Paweł Rabantek.
Kampania startuje 27 sierpnia. Swoim zasięgiem obejmie największe portale internetowe, w tym platformy społecznościowe, VOD oraz telewizję. W ramach działań marketingowych powstały spoty 30-sekundowe, wersje 15-sekundowe i 6-sekundowe oraz formaty displayowe na potrzeby działań online. Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, za zakup telewizji dom mediowy Zenith. Spoty zostały przygotowane przez dom produkcyjny DOBRO, ich reżyserem jest Florian Malak.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing