Firmy Positionly i Monitori łączą się w Unamo

Z początkiem 2017 roku Positionly, startup oferujący narzędzia do monitorowania SEO i wsparcia analizy UX, połączył siły z Monitori – platformą do monitoringu social media oraz internetu.
O autorze
1 min czytania 2017-01-31

Pod szyldem Unamo, obie firmy oferować będą pierwszy tego typu zestaw narzędzi do prowadzenia działań e-marketingowych. 

Unamo to nowo powstała platforma składająca się z trzech modułów: Unamo SEO (monitorowanie oraz optymalizacja pozycji strony w wyszukiwarkach), Unamo Social Media Monitoring (monitorowanie wzmianek w internecie) oraz Unamo Conversion Web Analytics (optymalizacja konwersji i wsparcie analizy UX). Pozwalają one klientom na prowadzenie zintegrowanych działań marketingowych w jednym ekosystemie. 

Przekształcenie obu firm w Unamo daje nam prawdziwą przewagę konkurencyjną. Postawiliśmy na integrację produktów oraz ich dostępność w obrębie jednej platformy. Dzięki temu możemy zaoferować klientom unikalne i dopasowane do ich potrzeb rozwiązania – mówi Grzegorz Kazulak, CEO Unamo.

 – Dostępność wszystkich usług w jednym interfejsie to ogromna wygoda. Klienci nie muszą już rejestrować się osobno do kilku platform i konfigurować każdej z nich pod swoje potrzeby. Jeden ekosystem pozwala w sposób prostszy, oszczędniejszy, szybszy, a przede wszystkim efektywniejszy prowadzić działania e-marketingowe – dodaje Hubert Wydrych, Head of Product, Unamo Social Media. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Unamo oferuje szeroki zakres funkcji w kilku opcjach abonamentowych, dzięki czemu z narzędzi korzystać mogą zarówno małe firmy, które stawiają pierwsze kroki na rynku, jak i duże korporacje czy doświadczeni marketerzy.

Chcąc rozszerzyć portfolio narzędzi e-marketingowych, rozmawialiśmy z wieloma firmami w segmencie monitoringu mediów.  Zgodnie uznaliśmy, że Monitori to najbardziej obiecujący partner z ogromnym potencjałem. Firma śledzi największą liczbę polskojęzycznych wypowiedzi, a także jako pierwsza w Polsce oferuje monitoring obrazu, który pozwala wychwytywać np. logotypy marek na materiałach graficznych – wyjaśnia Grzegorz Kazulak, CEO Unamo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W nowo powstałej strukturze, CEO Unamo został dotychczasowy CEO Positionly Grzegorz Kazulak. Hubert Wydrych, CEO Monitori pełni funkcję Head of Product, Unamo Social Media.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Unamo sukcesywnie rozbudowywać będzie swoją ofertę o kolejne narzędzia, a nowości można spodziewać się jeszcze w tym roku. W skład nowej platformy wchodzi także przejęta przez Positionly w grudniu 2016 firma UsabilityTools, jako moduł Unamo Conversion. 

Więcej informacji można znaleźć na stroniewww.unamo.com.