Agencja ApoteoSurprise specjalizująca się w organizowaniu ekstrawaganckich propozycji oświadczyn, wprowadza nową usługę w cenie 125 milionów euro pozwalając uroczemu Księciu XXI wieku poprosić o rękę ukochanej, latając wokół księżyca. Marzenie do przybliżeniu księżyca ukochanej osobie, stanie się wkrótce rzeczywistością, a ostatecznym celem paryskiej agencji jest „stworzenie najbardziej szalonej i nadzwyczajnej od ostatnich 13,8 miliardów lat, propozycji oświadczyn .”
Od marca 2022 r., każdy bogaty kochanek może zarezerwować usługę i skorzystać, pięć miesięcy później, z następującego programu:
Zobacz również
- Trening fizyczny i wcześniejsze szkolenie techniczne trwające dwanaście tygodni;
- Wylot w D-Day z Kennedy Space Center w Cape Canaveral na Florydzie;
- Puszczenie, w słuchawkach dwóch kosmicznych turystów, melodii „ Also sprach Zarathustra, op.30” Richarda Straussa, w momencie odczuwania pierwszych efektów nieważkości;
- Przybycie na księżycową orbitę, trzy dni później, z lotem nad popielatą plantą na wysokości zaledwie 200/300 km;
- Przerwanie wszelkiej komunikacji z Ziemią przez około trzydzieści minut, podczas których kapsuła będzie leciała nad ciemną stroną Księżyca;
- Puszczenie piosenki „Fly Me to the Moon” Franka Sinatry, w trakcie lotu orbitalnego, pozwalając pretendentowi poprosić o rękę ukochanej (pierścionek zaręczynowy ukryty będzie w kombinezonie ).
- Spektakularne pojawienie się ziemi za kraterami księżycowymi i podróż powrotna trwająca cztery dni przed wejściem w atmosferę i ostatecznym wylądowaniem.
Trasa kapsuły będzie podobna do legendarnego Apollo 8 w 1968 roku. Kapsuła osiągnie prędkość 38000 km / godz i będzie wyposażona w osiem kamer, które pozwolą uwiecznić na zawsze spektakularne wejście pary kochanków w historię podboju kosmosu i podboju … ukochanej!
ApoteoSurprise to paryska agencja specjalizująca się w organizacji spektakularnych i oryginalnych oświadczyn. Założona w 2006 roku przez Nicolasa Garreau z wykształcenia inżyniera lotnictwa.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach