#FreshFace: Nowy „świeży” filtr od Samsunga

Skończ z nudą i wypróbuj #FreshFace – wyjątkowy filtr stworzony przez markę Samsung, dzięki któremu przekonasz się, co oznacza świeżość. Z jego pomocą odmienisz swoje zdjęcia w mediach społecznościowych jednym kliknięciem.
O autorze
1 min czytania 2021-01-13

Chcesz nadać świeżość swoim zdjęciom na Instagramie i Facebooku? Szukasz czegoś oryginalnego w morzu podobnych do siebie filtrów? Wypróbuj #FreshFace od Samsung i zaskocz znajomych. Nowy filtr to oryginalne połączenie inspiracji obrazami Giuseppe Arcimboldo, przedstawiającymi ludzkie twarze skomponowane z warzyw i owoców i tego co najlepsze w nowej linii lodówek Samsung Grand+. Brzmi intrygująco? Włącz się do zabawy i odśwież swoje selfie.

Zawsze świeżo z nową linią lodówek Grand+

Świeżość ma znaczenie, dlatego warto podkreślać jej zalety zarówno w mediach społecznościowych, jak i w naszych kuchniach. Nowe lodówki Samsung z linii Grand+ gwarantują, że zawsze będziemy sięgać po świeże owoce i warzywa – kolorowe, soczyste i pachnące. Urządzenia wyposażone zostały w technologie, które przedłużają świeżość produktów i chronią je przed utratą smaku i właściwości odżywczych. Należy do nich szuflada zero Optimal Fresh+, którą można używać na dwa sposoby – w trybie pojedynczym ustawiamy jedną, stałą temperaturę, a wybierając tryb podwójny możemy wydzielić dwie strefy z różnym poziomem temperatur. Lewa część z niższą temperaturą stwarza optymalne warunki do przechowywania mięsa, wędlin oraz ryb, a prawa, z wyższą temperaturą jest idealna dla owoców i warzyw. Z kolei szuflada z kontrolą wilgotności powietrza Humidity Fresh+ zapewnia najlepsze warunki do przechowywania warzyw i owoców, zapobiegając ich wysychaniu. Co więcej, lodówki z nowej linii Samsung Grand+ z technologią SpaceMax oferują pojemność do 385 litrów. Tak duża przestrzeń w środku lodówki została osiągnięta dzięki zastosowaniu specjalnego systemu izolacji, który umożliwia zmniejszenie grubości ścianek, dzięki czemu wymiary zewnętrzne lodówki nie zmieniają się a my zyskujemy nawet 18 litrów pojemności więcej. Dzięki temu możemy rzadziej robić zakupy i kupować więcej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ciesz się świeżością na miarę Grand+. Filtr #FreshFace dostępny jest na profilu Samsung Polska na Facebooku oraz Instagramie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing