Spółka Friza odniosła niewątpliwy sukces dzięki współpracy z firmą Koral i sprzedaży lodów Ekipy. Następnie przyszedł czas na umowę z Energylandią, dzięki której w parku rozrywki powstał specjalny rollercoaster – Ekipa Light Explorers. W trwającym nadal sezonie wakacyjnym Ekipa ogłosiła, że wypuści na rynek sygnowane swoim logo zeszyty i artykuły szkolne Ekipy. Spółka nie zwalnia tempa i nawiązuje kolejną współpracę – tym razem z Krynicą Vitamin. Producent m.in. napojów energetycznych, kawowych i gazowanych napojów bezalkoholowych zawarł umowę ramową z Ekipą i firmą Koral w zakresie produkcji napojów.
W ramach Umowy ramowej, dostawy napojów na rzecz i pod marką Kontrahenta będą odbywały się na podstawie uzgadnianych receptur i specyfikacji produktów. Każdorazową podstawą do realizacji Umowy będą dokonywane odrębne zamówienia kierowane przez Kontrahenta do Spółki i akceptowane przez Spółkę – czytamy w komunikacie giełdowym Krynica Vitamin S.A.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Spółka szacuje, że wartość pierwszego zamówienia wynosić będzie 7 mln zł. Reakcje wielu internautów na nowy pomysł wskazują na przesycenie polskiego rynku produktami Ekipy. Pojawiają się jednak opinie, że i tym razem sklepy będą oblężone przez fanów Friza.