W nowej aktywacji „Weź wybluzuj” położono silny nacisk na aspekt wizerunkowy marki, która na nowo ma trafić w gust nastoletnich fanów. Aby tego dokonać, agencje zaprosiły do współpracy trójkę popularnych e-influencerów, którzy stali się twarzami kampanii – Lisie Piekło, Mietczyńskiego oraz Kalucha.
W ramach aktywacji, każdy konsument ma szansę wygrać jedną z 900 bluz, nie tylko dla siebie ale i swojej ekipy. Bluzy zostały wyprodukowane przez cenioną za nietuzinkowy design oraz jakość polską markę Mr. GUGU & Miss GO. Jednak same projekty zostały stworzone przez designerów agencji, którzy inspirowali się smakami FRUGO oraz influencerami. Dzięki temu powstały wzory, które idealnie oddają charakter marki.
Zobacz również
Sama mechanika konkursu ma za zadanie zachęcenie konsumentów do kreatywnego wyrażania siebie. Aby móc wziąć w nim udział, obok zakupu produktu, należy przesłać zdjęcie, które pokazuje uczestnika wraz z jego ekipą i towarzyszącym im FRUGO. Najlepsze zdjęcia nagradzane są bluzami. Co warto podkreślić, każda bluza może być dodatkowo spersonalizowana! Dzięki temu uczestnicy mają szansę otrzymać absolutnie unikatowy motyw. Specjalną gratyfikacją dla wszystkich uczestników konkursu jest zniżka w wysokości 50% na zakupy w sklepie internetowym www.mrgugu.com, gdzie można znaleźć dodatkowe wzory z kolekcji sygnowanej FRUGO.
– „Weź wybluzuj” to krok w kierunku repozycjonowania marki FRUGO. Chcemy pokazać, że nadal mamy w sobie luz i nietuzinkowość, za które od lat byliśmy cenieni. To też szansa, aby przyciągnąć do marki nowych fanów. Wesprzeć nas ma w tym kooperacja z cenionymi wśród grupy odbiorczej z Mr. GUGU & Miss GO oraz liderami opinii – podkreśla Paulina Włodarska – Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Agencje w ramach działań wokół aktywacji przeprowadziły dedykowaną sesję zdjęciową oraz przygotowały serwis www.frugowekipie.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing