Tegoroczne, gorące lato przyniosło totalnie świeżą wiadomość! FRUGO – mix kolorów wywołujący szeeeroki uśmiech na twarzy każdego fana sił natury – ponownie zaskoczyło. FRUGO LEMO to pierwsza lemoniada, która serwuje trzy kolory dzieciństwa w zaskakująco „niegrzecznych” smakach. ZIELONY wywodzący się z połączenia orzeźwiającego ogórka i kwaaaśnej cytryny, ŻÓŁTY obfitujący w smak letniego słońca z dodatkiem pomarańczy i wreszcie….(Uwaga! Uwaga!) NIEBIESKI pełen smaku „nieba” z dodatkiem jagód.
– Przygotowując nową odsłonę FRUGO LEMO postawiliśmy na „niegrzeczne” kombinacje smaków, które towarzyszą nam od lat – znamy je z dzieciństwa i ciągle uwielbiamy. Postanowiliśmy je zmiksować i zawrzeć w słynącym ze swojej przekornej natury FRUGO. Postaraliśmy się, aby najnowsza odsłona zaskoczyła, nawet największych fanów kolorowej marki – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Zobacz również
Edycja FRUGO LEMO dostępna jest w klasycznych, szklanych butelkach o pojemności 250 ml z niecodzienną czarną nakrętką z guzikiem. Z okazji premiery FRUGO LEMO została zaprojektowana nowa etykieta, którą wyróżnia obszerna grafika mocno zakręconej czaszki, wypełnionej owocami. Nie należy się jednak martwić o brak dobrze znanego logotypu FRUGO – jak zwykle białe litery na czarnym tle, ułożone w pionie, zajmują zaszczytne miejsce.
To jednak nie wszystko! Po raz pierwszy kolorowy eliksir FRUGO został zamknięty również w puszkach 250 ml. W tym niespotykanym opakowaniu dostępne są dwa „niegrzeczne” kolory, które orzeźwią każdą czachę – ZIELONY i NIEBIESKI.
Seria FRUGO LEMO dostępna jest już w sklepach, w rekomendowanej cenie detalicznej 1,79 zł. Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing