W wyniku rozstrzygnięcia trwającego ponad 6 miesięcy przetargu Fullsix Media poprowadzi kompleksowe działania mediowe dla marki Pepco. Agencja, należąca do Havas Media Group, będzie odpowiedzialna za koordynację 15 rynków, na których obecna jest marka: Polska, Czechy, Rumunia, Słowacja, Węgry, Słowenia, Litwa, Łotwa, Estonia, Bułgaria, Włochy, Hiszpania, Austria, Serbia i Chorwacja, a także kolejnych, na których będzie rozwijało się Pepco.
– Przy tak dużej skali rozwoju i intensywnej ekspansji na nowe kraje, Pepco potrzebuje partnerów, którzy dotrzymają nam kroku. Wyzwaniem jest dla nas również coraz większe zróżnicowanie rynków, na których otwieramy nasze sklepy i, choć nasza marka wszędzie ma tę samą ofertę i spójny komunikat do klienta, to jednak media powinny być odpowiednio dywersyfikowane. Jesteśmy przekonani, że wybrana przez nas agencja Fullsix Media posiada odpowiednie kompetencje, które takim wyzwaniom mogą sprostać – mówi Agnieszka Olejniczak, dyrektor marketingu Pepco.
Zobacz również
– Regionalny zespół ekspertów – kierowany przez HUB w Polsce – stworzył jedną z najlepszych strategii, zgodną z naszą wizją i filozofią Meaningful Brands. Jest ona ściśle związana z procesem Mx, czyli strategią tworzenia media experience, która pozwala nam wyjść daleko poza podstawowe elementy planowania mediów, stawiając na efektywne połączenie odbiorcy z kontekstem i treścią. Dzięki koordynacji wszystkich rynków przez polski zespół możliwa będzie jej spójna implementacja w całym regionie – komentuje Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.
Pepco to europejska sieć sklepów oferująca odzież dla całej rodziny i produkty dla domu. Firma z centralą w Polsce i notowana na Warszawskiej Giełdzie, jest obecna na rynku od ponad 20 lat. Dziś może pochwalić się jedną z największych dynamik rozwoju w skali europejskiej – ponad 2600 sklepów, 23 000 pracowników i średnio 20 milionów klientów każdego miesiąca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]